VECKANS TRÄNING

Allmänt, Veckans träning / 2017, Basket, Bilder, Gym, Hälsa, Kost, Tankar, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 25
Varför har jag oturen att bli sjuk? Trots det har jag genomfört en helt okej träningvecka. Jag saknar verkligen mitt flyt när jag hade grymma träningsveckor då jag körde upp till 12-14 olika pass i veckan... Dock är jag väldigt nöjd med den växlande träningen jag gjort. Vad har du tränat i veckan? Kanske långa powerwalks i solen? Vissa dagar känner jag att snabba promenader kan få räcka, man måste inte alltid ta sig till gymmet! 
A M
 
Min genomförda träning den här veckan:
Måndag - ca 40 minuters Powerwalk
Tisdag - Ben/rumpa och 10 km Löpning
Onsdag - Armar/axlar och 7 km Powerwalk 
Torsdag - Rygg och 5 km Powerwalk (med Incline 20+)
Fredag - Cross Escape
Lördag - 3,5 km Löpning
Söndag - Basketstyrka och 6 km Powerwalk
 
// Bild från tisdagens pass // 
#1 - - Katta:

Roligt att se ditt träningsschema :) Kram

#2 - - Louise:

Grymt jobbat! :)

#3 - - Alice:

Duktigt av dig! ^^ Kram.

#4 - - Natalia:

Härligt!

#5 - - Emilia:

Så duktig du är!

#6 - - MALIN:

Vad duktig du är! Kram

#7 - - hellstromellinor.blogg.se:

Duktig du är!

#8 - - Ida:

Men grym med 10km löpning!!

#9 - - Matilda Berlin:

Har du varit sjuk igen vännen? Stackare! Du ser ändå ut att ha fått till en hel del härliga pass =) Kram <3

#10 - - Bella:

Skönt att det ändå gick okej trots att du var sjuk!

http://nouw.com/bellss

#11 - - Jessica Högberg:

Wow...

#12 - - Netti Starby:

Bra jobbat trots att du var sjuk! Kramis

#13 - - Kattis:

Ser ut som en bra träningsvecka i mina ögon!:) jag har börjat lägga in mer och mer träning utomhus nu när vädret börjar bli varmare, tycker jag mår bättre av att vara ut i friska luften än hela tiden inne på gymmet!:)

#14 - - Matilda:

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

#15 - - NICOLE:

Men vad tråkigt med sjukdomar :(( Fy!

#16 - - Johanna Utterberg:

Duktig du är som tränar så mycket! :D Kram

#17 - - sara:

Det har bara blivit promenader i solen för mig, men i veckan nu tänkte jag börja med lite hemmaträning! Sen nästa vecka tänkte jag prova att börja träna igen :) ska bli så kul efter graviditet och förlossning! :)

#18 - - Anna:

Hoppas du kryar på dig!

#19 - - Tilda Barkselius:

Du har ju hunnit med massor av träning!

#20 - - Anita:

Men duktiga duu :D

#21 - - Sarah:

aaa det är det =)

#22 - - Gabriella :

Såå bra gjort!!

#23 - - Erika:

Vilken härlig blandning :)

#24 - - elin:

Så bra jobbat! Hoppas du får en toppen bra kväll finis!<3

#25 - - Julia Svensson:

Åh vad härligt!

Till top