NYA TRÄNINGSTIGHTS

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Gym, Kläder, Mode, Tips, Träning / Permalink / 18
Weho! I måndags innan gymmet cyklade jag och hämtade paket! Invigde de på gymmet redan igår, och de är riktigt sköna och väldigt snygga. Är nöjd med mitt köp! Tyvärr hittar jag inte byxorna längre, de kan eventuellt vara slutsålda... HÄR hittar du hemsidan.

TIPS : EFTER GYMMET

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Basket, Bilder, Gym, Hälsa, Kost, Mat, Tips, Träning / Permalink / 17
Igår var jag tillbaka på gymmet, äntligen! Har bara besökt gymmet en gång under helgen i och med att vi har haft två matcher varje dag... Men igår fick jag till ett riktigt bra rump- och benpass! Direkt efter gymmet cyklade jag hem och gjorde jag mig en god och proteinrik lunch, som jag tänkte tipsa om idag! 3 ägg, en burk makrill och en apelsin. Ägg är en bra källa för allt från järn, zink och folsyra samt D-vitamin. Makrill är en fet fisk som innehåller otroligt mycket omega-3-fettsyror, A- och D-vitaminer! De innehåller även mycket proteiner som är bra att ha när man vill bygga muskler. Apelsin är bra att äta i samband med råvaror som innehåller järn eftersom att C vitaminerna i apelsinerna hjälper till med upptagningen av järn. Apelsin är även bra för kroppens immunförsvar!

BILDER : BASKETFESTIVALEN

Bilder / 2017, Basket, Bilder, Hälsa, Kost, Tankar, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 17
Jag har haft det otroligt roligt den här helgen! Massa basket, svett, glädje och tårar!! Vi har vunnit, förlorat, kämpat, gått vidare, haft riktigt kul och jag är så stolt över laget! Totalt har vi spelat 6 olika matcher och vi tog oss ända fram till kvartsfinal och jag är så nöjd med tjejernas insatser! Vi har haft en superrolig resa och haft jättebra spel tillsammans. Även utanför planen har vi haft jättekul; hängt på Liseberg, strosat runt på shopping gatorna, spelat basket UTOMHUS med norskar till klockan 05 och även frossat i oss en massa god hotellfrulle! ;)