TIPS : EFTER GYMMET

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Basket, Bilder, Gym, Hälsa, Kost, Mat, Tips, Träning / Permalink / 17
Igår var jag tillbaka på gymmet, äntligen! Har bara besökt gymmet en gång under helgen i och med att vi har haft två matcher varje dag... Men igår fick jag till ett riktigt bra rump- och benpass! Direkt efter gymmet cyklade jag hem och gjorde jag mig en god och proteinrik lunch, som jag tänkte tipsa om idag! 3 ägg, en burk makrill och en apelsin. Ägg är en bra källa för allt från järn, zink och folsyra samt D-vitamin. Makrill är en fet fisk som innehåller otroligt mycket omega-3-fettsyror, A- och D-vitaminer! De innehåller även mycket proteiner som är bra att ha när man vill bygga muskler. Apelsin är bra att äta i samband med råvaror som innehåller järn eftersom att C vitaminerna i apelsinerna hjälper till med upptagningen av järn. Apelsin är även bra för kroppens immunförsvar! 
A M
 
#1 - - Ida:

Åh rump/ben pass!! Hur najs är inte det!? :) Bra tips på mat!

#2 - - Hanna:

Men åh tack :D Gud maten såg go ut!

#3 - - Natalia:

Så bra tips!

#4 - - Anita:

Mums!! :D

#5 - - annelie:

ser gott ut .kram

#6 - - NICOLE:

Så härligt att det blev ett bra pass :D

#7 - - Louise:

Tack för tipset! :)

#8 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Men åh vad gott! :)

sv: Det är verkligen det :) Som att titta ned på små leksakshus, hehe ;)

#9 - - Johan:

Ägg är skitbra, det går det åt mycket av här hemma kan jag lova :P

#10 - - Gabriella :

Såå bra tips!! :D

#11 - - Amanda:

Åh mums! Så bra tips! :)

#12 - - Amanda:

Åh apelsin är ju så gott<3

#13 - - Erika:

Bra tips! Frukt är ju mums :)

#14 - - Emilia:

Åh, vilka bra tips! Jag som älskar ägg hihih

#15 - - Sara Ekman:

Gott :)

#16 - - Natalia:

Önskar dig en härlig dag idag :D

#17 - - Bambi:

Är inte världens fan utav makrill men det där såg så sjukt gott ut. :O

Till top