STRESSIGT

Allmänt, Vardag / 2017, Bilder, Gym, Hälsa, Skolan, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 20
Jag har verkligen fullt upp den här veckan... Bloggen kommer fortsätta att uppdateras men tyvärr kommer jag inte att hinna svara på kommentarer, jag ska göra mitt bästa när jag har lite ledig tid! Kort sammanfattning av veckan hitills: Måndag: skola, jobb, möte, gym och plugg. Tisdag: skola, jobb, gym och plugg. Onsdag: skola, gym och plugg. Allt står på repeat och kvällarna blir sena. Jag känner att jag måste få komma iväg till gymmet, så att jag orkar med allt plugg och jobb!
 
Träningen är verkligen ett bra sätt att rensa tankarna på, stort tips om du känner dig stressad! Har du något tips till mig? Jag behöver alla tips jag kan få just nu! <3 Kika in på bloggen imorgon så får ni tips av mig på motivation till träning! Ha det bäst! 
A M
 
#1 - - Sara Ekman:

Hoppas du hinner få andas lite emellan!

#2 - - Matilda Berlin:

Lycka till med allt fining! <33

#3 - - Kattis:

Träning i någon form är verkligen det bästa för att rensa tankarna, men jag har märkt att man inte behöver göra så stor grej utav det utan är man riktigt stressad och trött och är nästan det bästa att gå ut på en promenad i friska luften för att få hjärnan att sluta snurra!:P
Kram och hoppas du hinner med allt du ska göra i veckan

#4 - - Hanna:

Ja det var sjukt gott, jag älskar alla sorts smoothies som är gröna och har lite grönsaker i sig haha :D

#5 - - Jessica Högberg:

Nu har jag inget att skylla på längre med träningen!

#6 - - Anita:

Oj, verkligen fullt upp..!! Hoppas du får en ledig helg att se fram emot i alla fall!
Kram <3

#7 - - Netti Starby:

Jag håller med dig om att träningen är viktig och ha en fin dag! <3 Kramis

#8 - - Amanda:

Hoppas du inte stressar för mycket, lycka till med alla saker!

#9 - - annelie:

glöm inte koppla av kram

#10 - - Johanna Utterberg:

Kom ihåg att andas och att återhämtning är viktigt! :) Hoppas allt grå bra iaf <3 sv: Åh ja, det är så fint därute! Det tycker jag verkligen att du ska ta om du inte har varit där på några år! :) Kram

#11 - - Julia Svensson:

Åh vad kul

#12 - - Louise:

Hör att du har fullt upp hoppas de går bra med allt och glöm inte ta hand om dig själv mellan allt :)

#13 - - elin:

Glöm inte att koppla av emellan åt finis!<3

#14 - - Bella:

Hoppas stressen lägger sig snart, kram!

http://nouw.com/bellss

#15 - - Gabriella :

Hoppas att det går bra med allt plugg!

#16 - - Erika:

Hoppas det går bra med allt du ska göra :)

#17 - - Alice:

Tipsar om mindfulness/meditation, andningsövningar, stäng av mobil/dator för en tidsperiod under dagen, läs en bok, ta ett bad, och liknande! ^^ Kram.

#18 - - Heléna:

Träning är verkligen bra för att motverka stress :D Jag brukar kunna bli hjälpt av långa promenader med bra musik i öronen :D Kram <3

#19 - - ullie:

ja träning är viktig men det är jobbigt i fall man måste stressa runt om
kram på dej

#20 - - Pauline Hurtig:

så jobbigt med stress, hoppas de lugnar ner sig snart!

Till top