PROTEIN CRISPS

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Konsert, Kost, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 8
Nomnom(!!) Dessa crisps är så himla goda, speciellt att lägga på havregrynsgröten när de smälter! Jag var med i en tävling på Instagram och några dagar senare fick jag ett sms om att en leverans hem till dörren var påväg! Då kliver en man in med två stora lådor med dessa godingar!! Blev jättechockad när det kom, trodde bara jag vann ett par stycken påsar som ett litet provsmak! Men nej, ett helt lass som räcker gott och länge haha! Har du testat de? Min favorit är den blåa påsen med smak av choklad! 
 
ps. Fick en fråga om hur mycket ett flak med NOCCO Caribbean kostar! Det är beroende på vart ni tittar, men på de flesta hemsidor ligger ett flak på mellan 399 kr - 475 kr. 
A M
 
#1 - - Amanda:

Åh, verkar sä goda :D

#2 - - Netti Starby:

Oj vad kul att du vann allt det där! <3 Kramis

#3 - - Bella:

Aldrig testat detta, men det låter gott!

http://nouw.com/bellss

#4 - - Tove:

Kolla gärna in bloggen, precis startat upp den igen :D

#5 - - Erika:

Så kul när man lyckas vinna :)

#6 - - Hanna:

Haha men Gud så gott 😍

#7 - - Tilda Barkselius:

Underbart att vinna ju!

#8 - - JoJo:

åh jag älskar dom där!! :D

sv; men tack så mycket fina du!
hoppas att allt är bra med dig och att du har en fin helg.
kram på dig <3​​

Till top