NYA TRÄNINGSTIGHTS

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Gym, Kläder, Mode, Tips, Träning / Permalink / 18
Weho! I måndags innan gymmet cyklade jag och hämtade paket! Invigde de på gymmet redan igår, och de är riktigt sköna och väldigt snygga. Är nöjd med mitt köp! Tyvärr hittar jag inte byxorna längre, de kan eventuellt vara slutsålda... HÄR hittar du hemsidan. 
A M
 
#1 - - Matilda:

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

#2 - - Amanda:

Åh vad snygga! :D volangshortsen finns kvar! :) Maila mig om du är intresserad!! :)

#3 - - annelie:

skit snygga ju :D <3 kram

#4 - - Erika:

Så snyggt mönster :)

#5 - - Louise:

Coola! :D

#6 - - Hanna:

Han tackar så mycket 😍

#7 - - Amanda Granfeldt:

Såå coola!!

#8 - - Mikaela:

Riktigt snygga :)

#9 - - Nina Bergquist:

Jätte fina, älskar mönstret!! =)

#10 - - Natalia:

Jättefina!

#11 - - NICOLE:

Snygga! :D SV: tack för åsikt ;) Kram

#12 - - JoJo:

snygga! :) nya träningskläder är ju aldrig fel!

sv; det är verkligen en dröm jag har, att få åka dit över jul också! har ju varit där i somras och ska dit i oktober igen :D
ja, dom är sjukt goda! älskar barebells produkter <3
kram på dig sötnos!​​

#13 - - Gabriella :

Såå galet snygga!!

#14 - - Sara Ekman:

snygga :)

#15 - - CAICAIS:

Supersnygga ;)<3333

#16 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så fina:)

#17 - - Heléna:

Supersnygga! Alltid roligt med lite nytt på kroppen när man ska träna - ökar ju motivationen :D Kram <3

#18 - - Sarah:

fina byxor

Till top