MORS DAG

Allmänt, Tips / 2017, Bilder, Fashion, Kläder, Mode, Samarbete, Tankar, Tonåren, Vardag / Permalink / 16
Inlägget innehåller adlinks. En av de viktigaste dagarna på hela året börjar närma sig; mors dag!! Mors dag är den dagen vi ska vara extra snälla mot våra mammor, egentligen borde det vara mors dag varje dag. För vad vore vi utan våra mammor? De är bäst! <3 Jag tänkte tipsa er om lite plagg och accessoarer som ni kan ge till era mammor. Eller varför inte köpa till dig själv? Jag hade själv kunnat tänka mig några av sakerna nedan :P Checka in hemsidan HÄR eller ta del av länkarna som jag skapat under mitt collage! 
A M// Skjorta // Ryggsäck // Blus // Jeanskjol // Sandaler //  
#1 - - Matilda Berlin:

Men åhh så mycket fint!! <3

#2 - - Kattis:

Bra tips! Har inte bestämt hur jag ska fira mor i år!☺

#3 - - Alice:

Håller med om att det borde vara mors dag varje dag, de är verkligen underbara våra mammor! <3 Bra tips också! ^^ Kram.

#4 - - Amanda:

Så bra tips!! :)

#5 - - Bella:

Så fina saker!

http://nouw.com/bellss

#6 - - annelie:

bra tips :D kram

#7 - - elin:

Bra tips!

#8 - - Anna:

Bra tips :D

#9 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Bra tips:)

#10 - - Anonym:

Jättebra tips! Ingen aning vad jag ska ge min mamma..... Kram

#11 - - MALIN:

Jättebra tips! Ingen aning vad jag ska ge min mamma..... Kram

#12 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Superfint inlägg :)

#13 - - Pauline Hurtig:

bra tips! jag har gjort presenterna i år :D

#14 - - Erika:

Gillade verkligen skorna :)

#15 - - Ida Lindborg ♡:

Snyggt!

#16 - - Josäfin Andersson :

Åh älskar tröjan i mitten :D

Till top