FRÅGESTUND : TRÄNING

Allmänt, Q / A / Basket, Frågor, Gym, Hälsa, Kost, Q / A, Svar, Tankar, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 17
Redan torsdag och snart går vi på helg! Innan vi gör det tänkte jag att vi kunde ha en frågestund här på bloggen! Den här frågestunden får ni ställa frågor som handlar om träning i och med att det är något jag verkligen brinner för och brukar även få en del frågor kring det. Ta din chans och ställ allt du undrar om så länge det handlar om något inom träning, ingen fråga är dum! Och du får absolut vara anonym! 
A M
 
#1 - - Netti Starby:

Vad har du för favorit magövningar? Kramis

#2 - - elin:

Vad ger dig motivation?
Vart hämtar du inspiration?

#3 - - Julia Svensson:

Hur ofta tränar du?

#4 - - Bella:

Har du alltid varit träningsintresserad? Kram!

http://nouw.com/bellss

#5 - - Moa Kandelin:

Hur ofta kör du kondition? :)

#6 - - Amanda:

Vad gör du för att hitta motivation till att träna, dom dagar då du egentligen inte alls känner för det? :)

#7 - - Johanna Utterberg:

Hur länge har du tränat? :) Kram

#8 - - Gabriella :

Hur fick du ett så stort intresse för träning? Vad är det bästa med träning? Vilken slags träning är din favorit?

#9 - - Natalia:

Hur ofta tröänar du?

Hur långa pass kör du?

#10 - - Sara Ekman:

Roligaste träningen? :)

#11 - - Heléna:

Hoppas du får en helt underbar helg fina Alice! Kramar <3

#12 - - Anita:

Hur många dagar i veckan tränar du?
Och hur gör du för att hålla motivationen uppe?
:D

#13 - - Matilda Berlin:

Åhh vad kul! Om du bara får träna en sak/ett pass resten av ditt liv, vilket pass skulle det då vara? (Omöjlig fråga, jag vet ;) )
Har du något mål just nu?
Kram fining <3

#14 - - annelie:

har du schema för hur du tränar eller tränar du när lusten finns ? kram

#15 - - Tisa:

-När började du träna så intensivt? liksom hur fick du intresset.
-Hur har du lärt dig alla olika sätt att träna olika muskler? Det jag menar, har du läst dig till det eller har du fått hjälp av TP, jag tycker att det är jättehjälpsamt när du lägger upp bilder för min egen del :)

#16 - - Sandra :

Har du några tips på hur jag kan träna bort mina graviditets kilon? Har inte fött ännu men vill gärna ha tips på vad man kan göra (är ingen fantast av träning)

#17 - - Anonym:

Jag vill gå ner 5 kilo på drygt en månad, hur lyckas jag med detta på bästa sätt?

Till top