ZUCCHINIPASTA

Allmänt, Recept / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Mat, Recept, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 15
I ett tidigare inlägg fick jag ett önskemål om att dela med mig av mitt recept på en jättegod pasta som innehåller massa gott som svamp, tomater och zucchini! Jättekul att ni vill ha recept, det delar jag gärna med mig av! 
A M
 
Ingredienser: // Linguine pasta // Zucchini // Champinioner // Cocktailtomater // Havregrädde // Persilja // Salt & peppar // Purjolök // Persilja // Soya // 
 
Gör såhär: Börja med att koka upp pasta. Stek champinonerna, purjolöken och zucchinin i valfri matlagningsolja och smaka av med japansk soya, örtkryddor samt salt och peppar. Tillsätt sedan havregrädden och tomaterna och låt stå en stund. Innan servering blandar du ihop allt och toppar med persilja samt riven ost (helst vegansk) vid sidan av. 
 
#1 - - Carro:

Åh så gott! :)

#2 - - Linda:

Ser gott ut :-)

#3 - - Alice:

Åh, det här har jag ätit, verkligen så gott! ^^ Kram!

#4 - - elin:

Sv: Åh tack så mycket , men mums så gott det där såg ut :)

#5 - - Bella:

Åh vad gott, jag älskar ju zucchini!

#6 - - Matilda Berlin:

Men guu vad gott det såg ut! Verkligen ett toppentips =) Kram <3

#7 - - Emilia:

Det där ser jätte gott ut! *.*

#8 - - ♫♪ sandra:

gott!

#9 - - NICOLE:

Mumsigt!

#10 - - Katta:

Så gott! Jag brukar också göra pasta med zucchini ibland :) Kram

#11 - - Amanda:

Åh vad gott! 😍 Hur reagerade din kompis som var allergisk mot franslimmet men gjorde ändå? Hände det något? (Funderar på om jag vågar göra eller inte..)

#12 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

YUMMIE YUMMIE YUM! Såååå gott :D :D

#13 - - Heléna:

Det låter verkligen supergott!!! Tusen tack för tipset :D Glad Påsk! Kram <3

#14 - - Theresia:

Men så gott!!!

#15 - - Emmelie:

Men gud vad gott! Det ska jag testa! :)

Till top