#1 - - Bella:

Så snygga plagg!

#2 - - Pauline Hurtig:

snygga!

#3 - - Hanna:

ja asså jag kommer ju träna på under hela graviditeten och sen träna så fort lillen har kommit också, för tror inte jag skulle klara av att inte träna, jag älskar det verkligen det är min dagliga lycko dos om man säger så haha :D

#4 - - Pink Unicorn Metalhead:

Ja det var supermysigt!!
ååh vilka snygga tärningskläder!

#5 - - Pink Unicorn Metalhead:

Min goduisfria månad gick riktigt bra, hade ont i huvudet första veckan och var supertrött, men det är väl bara ett tecken på att jag åt alldeles för mkt socker innan :P
hur går din månad so far? :)

#6 - - Alice:

Snyggt, snyggt, snyggt, älskar sweatshirten! :D Sv: Åh, förlåt, måste helt ha missat att du är vegetarian/vegan, ber om ursäkt! <3 Kram.

#7 - - Erika:

Sjukt snygga plagg och outfit :)

#8 - - Days by Johanna:

Så mycket snyggt

#9 - - Heléna:

Så mycket fint! Om jag inte redan hade investerat i en massa nya träningskläder hade jag verkligen varit frestad att köpa lite till :D Kram <3

#10 - - Fanny:

fint<3

#11 - - Gabriella :

Såå mycket snyggt!! 😍

#12 - - Ida Lindborg ♡:

Snyggt!

#13 - - Mirre:

Snyggt

#14 - - Amanda Forsman:

Sååå snygga!

#15 - - Linnéa M:

snygga skor! so fresh

#16 - - ulllie:

snygga träningskläder

Till top