TREND SPANING

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Kläder, Mode, Nöje, Outfit, Outfits, Tankar, Tips, Vardag / Permalink / 17
 Inlägget innehåller adlinks. Nu börjar våren verkligen att närma sig och alla modetrender har börjat att sprida sig! Jag har sett mycket plagg med gammelrosa och även många blommiga plagg samt tröjor med tunnare material som nät. Härom dagen satt jag och kikade runt lite och plockade ut några fina plagg som jag tycker är relevanta inför vårens trender! Har du hört något annat som ska vara trendigt i vår får du gärna dela med dig! 
A M
#1 - - Anita:

ååh! Rooosa :D

#2 - - Matilda Berlin:

Men guu vad snyggt! Måste skaffa mer ljusrosa till garderoben =) Kram

#3 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Älskar rosa! Helt klart min favoritfärg! Passar på allt! :D

#4 - - JoJo:

åh så mycket snyggt! jag älskar ljusrosa, det är helt klart min färg <3

sv; ja den är jättefin! <3 hihi dom två håller jag hårt om xD jag tror inte att skumharen kommer vara nåt för mig då den tydligen ska smaka som banana skid och det tycker jag inte om :P kram

#5 - - JoJo:

åh så mycket snyggt! jag älskar ljusrosa, det är helt klart min färg <3

sv; ja den är jättefin! <3 hihi dom två håller jag hårt om xD jag tror inte att skumharen kommer vara nåt för mig då den tydligen ska smaka som banana skid och det tycker jag inte om :P kram

#6 - - Bella:

Snyggt!

#7 - - Pauline Hurtig:

så snyggt!

#8 - - Ida:

Härliga bilder!! :D

#9 - - Ida:

Snygga saker :)

#10 - - Felicia:

sv; Ja, den är verkligen sjukt god! Jaha, kul! Gick också ett samhällsprogram, men då med inriktning media! :)

#11 - - Felicia:

sv; åh vad kul att höra! Ja, jag bloggade ju mycket förr, hade ju rättså stor blogg då! Men blev lite för mycket i livet, hah!

#12 - - Photo by E M E R E L L A:

Åh så mycket snyggt! Älskar verkligen allting i rosa just nu :)

#13 - - My:

Så snyggt :D

#14 - - Bea:

Så mycket snyggt!

#15 - - Fanny:

älskar ck-tröjan <3

sv: nej men du vet, samma som vanligt :)))

#16 - - Netti Starby:

Åh vad fina och jag älskar färgerna! <3 Kramis

#17 - - Hillevi:

Så fina saker!

Till top