SUSHI

Allmänt, Bilder / 2017, Bilder, Hälsa, Mat, Tonåren, Vardag / Permalink / 17
Sushi är absolut min favorit mat. Jag och mina föräldrar testade på att göra våra egna rullar förra helgen, blev riktigt gott! Det är inte så svårt som man kan tro att det ska vara. Fick jag välja hade jag ätit sushi varje dag! 
A M
 
#1 - - Matilda Berlin:

Nej man trot ju verkligen att det ska vara supersvårt, men det är det inte =) Och jaaaa, så gott! Kram

#2 - - Heléna:

Så fina de blev - ni kan ju starta egen sushirestaurang :D Kram <3

#3 - - norrbotten emma:

gott gotti gott gott ! =)

ha en fin dag

#4 - - Bella:

Åh vad gott!

#5 - - MALIN:

Såååå gott med sushi :) Mums! Kram

#6 - - Pauline Hurtig:

önska jag gilla det :)

#7 - - Alice:

Älskar också sushi, så himla gott ju! ^^ Roligt att göra egna, det vill jag också prova! Kram.

#8 - - Anonym:

jag hade också velat äta sushi varje dag :)

#9 - - Days by Johanna:

Måste ta och smaka det en dag!

#10 - - Erika:

Vad roligt att göra egna :) Själv är jag inte så glad i det.

#11 - - ullie:

ja men sushi, så himla gott ju ! gillar oxå det men hade du sagt för typ 5 år sen ja dog he he

ja egentid med maken måste man ha o råda om sin kärlek

#12 - - Tilda Barkselius:

Underbart att göra egen sushi!

#13 - - elin:

Sv : Haha så tråkigt , det ska jag verkligen göra!!

#14 - - Ida Lindborg ♡:

Gott!

#15 - - Fanny:

MEN GUUUU SÅ GOTT!! VIll du äta sushi me mig snart?? OMG<3

#16 - - JoJo:

men åh så gott!! nu blev jag ju sugen på sushi! :D

sv; åh men tack så himla mycket fina du, blir så glad över att du tycker det! :)
hoppas allt är bra med dig tjejen! kram på dig!! <3​

#17 - - Tisa:

Oh så gott det ser ut! :)

Till top