SUPER TASTY

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Kost, Nöje, Tips, Vardag / Permalink / 31
Som jag har sagt tidigare så hade jag tänkt att tipsa er om nyttigare snacks etc som kan ersätta godispåsen! Jag skulle inte säga att det här INTE är godis, men det är absolut ett hälsosammare alternativ än de färgglada kemikalierna som ligger i plastlådor, dvs godis. De ni ser nedan är supergoda att ha som snacks på helgerna eller efter ett gympass! Jag älskar den förpackningen som är rosa, chokladdoppade gojibär. Mums! 5 av 5 bananer!
A M
 
// HÄR kan ni hitta mer om Renée Voltaire // 
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Låter riktigt gott! :)

#2 - - Matilda Berlin:

Älskar också den rosa!! Verkligen sååå god =) <3

#3 - - Bella:

Åh vad gott, bra tips!

http://nouw.com/bellss

#4 - - Netti Starby:

Oj vad intressant! :-D Kramis

#5 - - Marika:

Ha en bra dag :)

#6 - - elin:

Åh måste testa! Bra tips<3

#7 - - Tilda Barkselius:

Men så gott det låter!

#8 - - Julia Svensson:

Åh så bra tips!

#9 - - Erika:

Vad goda de lät :)

#10 - - Ida Hedlund:

Åh älskar de med tranbär!!

#11 - - Natalia:

Så gott :D

#12 - - Natalia:

Så gott :D

#13 - - Kattis:

Mmm dom måste jag testa!😀 Kram

#14 - - Anita:

Intressant :D

#15 - - Moa Kandelin:

Dem är väldigt goda, dock väldigt kaloritäta haha :)

#16 - - Johanna Utterberg:

Låter som riktigt smarriga tips! :) Kram

#17 - - NICOLE:

Dessa brukar jag köpa och de är såå goda :) Perfekt att ha med i väskan :) SV: ja det var det :D

#18 - - Johan:

Det är kanske värt att testa! :)

SV: Den är skitbra tycker jag! Inte bara för att jag är leksing då ;)

Hoppas att du hade en bra valborg och en fin första maj :)

#19 - - Alice:

Låter ju hur gott som helst, bra tips! ^^ Kram.

#20 - - Amanda Forsman:

Åh vad gott :D

#21 - - Tilda:

Vilka bra tips! Aldrig testat men det låter ju så gott <3

#22 - - MALIN:

Kan tänka mig att dom är jättegoda! Kram

#23 - - hellstromellinor.blogg.se:

Åh, kanske man skulle testa!

#24 - - Sara Ekman:

Mums! :)

#25 - - Heléna:

Tack så mycket för tipset! Låter riktigt gott :D Kramar <3

#26 - - sara:

Måste prova dom snart, för just nu äter jag inget godis!

#27 - - Sarah:

aaa det har jag haft =)

#28 - - Hanna:

Men Gud så grym du är springa en mil bra jobbat :D

#29 - - annelie:

låter så gott faktiskt kram

#30 - - Erika:

Önskar dig en trevlig helg såhär i förväg :)

#31 - - NICOLE:

SV: å vad kul :D Och kul att du gillade den! Kram

Till top