FRÅGESTUND : SPRÅKRESA

Allmänt, Språkresa 2017 / 2017, Frågor, Q / A, Resor, Språkresa, Svar, Tankar, Tonåren, Vardag / Permalink / 15
Som jag sa i ett tidigare inlägg i veckan planerade jag att ha en frågestund angående min språkresa i sommar! Det här inlägget är till för att ni ska kunna ställa frågor som ni undrar, och kom ihåg att INGEN fråga är dum. Så fråga på, svaren kommer upp i slutet av nästa vecka! :)
A M
 
// Bilder från förra sommaren i Spanien // 
#1 - - Emma:

Very cool!
Enjoy the weekend dear!
Emma
www.emmalovesfashion.com

#2 - - MALIN:

Har tyvärr inga frågor då jag har vänner som gjort språkresor. Men det ska bli spännande att följa din resa dit :)

#3 - - Bella:

Åh vad roligt med språkresa! Vart är det du ska åka?

#4 - - Emma:

Åh vad kul med språkresa! Vart är det du ska åka? :)

#5 - - elin:

Vad fick dig att vilja åka på språkresa!<3

#6 - - NICOLE:

Men vad roligt, vilken upplevelse :) Var ska du åka? Vad har du för förhoppningar såhär innan? :) Hur länge blir du borta?

SV: Nä då jag har kokat på olika vis med, men tack ändå :) Det går ju att göra det bättre än vad jag tycker att grundreceptet är:) Kram

#7 - - Netti Starby:

Vad spännande att du ska iväg på en språkresa och hur länge varar det? Kramis

#8 - - Amanda:

Kul inläggs idé har dock inga frågor på lager just nu haha!<3

#9 - - Josse:

Åh så himla kul!

#10 - - Heléna:

Har du varit på någon språkresa tidigare? Hur tänkte du när du valde vart du skulle åka och vilket språk du skulle åka iväg för att lära dig?

Hoppas du har en riktigt fin helg Alice och att du mår bättre <3 Kramar <3

#11 - - Sarah:

aa visst är det =)

#12 - - Natalia:

Vad ser du mest framemot med resan?
När åker du?
Hur länge är du borta?
Vem åker du med?

#13 - - Sabina, mamma vid 15:

Sv; haha åh, tack! <3

#14 - - ullie:

åh kan inte såntdär o jo dumfråga vart skulle du åka nånstans? va skoj har du varit innan ?
underbara bilder o tack snälla det går framåt

#15 - - Anita:

Underbara bilder..!!

Till top