BRYNFIX

Skönhet, Tips / 2017, Bilder, Skönhet, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 20
 Jag måste verkligen tipsa er om något riktigt prisvärt och snyggt! Några veckor innan jul åkte jag in till stan med min mamma och fixade brynen, både färgning och plockning! Jag tycker att det är otroligt skönt att bli ompysslad och jag är supernöjd med resultatet, rekomenderar det starkt! Jag gjorde s.k "Brynfärg & brynplock", om ni vill läsa mer om behanvlingar etc kan ni hitta det HÄR. Jag gjorde det här hos Parelle Cosmetics, en salong inne i Kalmar, där hittar ni allt från parfymer till ansiktsbehandlingar till jättebra priser! De är verkligen superduktiga och trevliga. Rekommenderar verkligen! 
A M
#1 - - Kattis:

Bra tips för alla Kalmarbor!☺ jätteskönt att låta någon annan fixa brynen!☺
sv: tack vad snällt!☺

#2 - - Matilda Berlin:

Guu vad härligt! Är också starkt sugen på att fixa mina bryn =) Kram

#3 - - Matilda Berlin:

Guu vad härligt! Är också starkt sugen på att fixa mina bryn =) Kram

#4 - - Henrik Olsson:

Kanske inte något för mig direkt, men :P

#5 - - Henrik Olsson:

Sv: Man får göra så gott man kan! :P

#6 - - Louise:

Vad härligt!

#7 - - Matilda & Alva:

Fin blogg du har!
Kram :D

#8 - - Yohanna af Skovde:

Sånt är så gött att göra! Blir riktigt snyggt sen! :)

#9 - - JoJo:

ibland måste man skämma bort sig själv :) det gör jag när jag är och fyller på mina fransar var 3-4 vecka! :D

sv; tack, blir glad att du gillar mina bilder! :)
ja, verkligen!!

#10 - - Anonym:

ser väldigt härligt ut :D

#11 - - Erika:

Låter verkligen toppen :)

#12 - - Therese:

Vad härligt, hade också behövt gå och fixa mina bryn

#13 - - MALIN:

Vad härligt att bli ompysslad! Kram

#14 - - Pauline Hurtig:

vad härligt!

#15 - - Boel:

Det där riktigt härligt :)

Sv: tack! skulle du vara intresserad av att se det jag har skrivit?
Kanske skulle kunna släppa delar på bloggen? :)

#16 - - Malin:

Håller med. Så härligt att få pyssla om sig själv ibland 😄

#17 - - Sara Ekman:

Härligt :)

#18 - - Amanda Forsman:

Så kul att du blev nöjd, vore roligt att testa :)

#19 - - Julia Persson:

Men så härligt!

#20 - - ullie:

det är så skönt att ha ögonbrynen fixade . ska fixa fransar i morg oxå DEt är härligt det Fin lördag kram

Till top