VECKANS TRÄNING

Allmänt, Träning & hälsa, Veckans träning / 2017, Gym, Hälsa, Mål, Nöje, Sport, Tankar, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 14
Tjoho! Ännu en vecka avklarad och det börjar närma sig sportlov, härligt! Jag vet inte ritkigt vad jag ska säga om veckans träning, kanske att den hade kunnat vara bättre? Det kan den ju alltid! Dock är jag nöjdare med den här veckan än förra veckan, så det ska jag vara glad för! Berätta gärna vad ni har gjort för träning i veckan, kanske gick du en härlig promenad? Tell me! Nedan ser du vad jag har hunnit med! 
A M
 
Måndag - Vilodag (som vanligt...)
Tisdag - Kondition, Box och Dans (3 olika pass)
Onsdag - Vilodag
Torsdag - Kondition x2 + lite ben/rumpa
Fredag - 30 minuter Stair Climber + Cross Escape 
Lördag - Dans (afro & zumba) + styrka + konditionsförbränning (4 olika) 
Söndag - Kort pw + 40 minuter stari climber med olika övningar
 
#1 - - Gabriella :

Såå snygga tights!!

#2 - - Netti Starby:

Ser ut som en grym träningsvecka och lycka till! :-D Kramis

#3 - - Ida Lindborg ♡:

Så bra jobbat!

#4 - - MartinaOlsson:

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 250kr hos Skalme :) Hos Skalme.se kan du b.l.a. designa ditt alldeles egna mobilskal, Macbook-fodral och mycket mer! Vill du vara med och tävla är det bara att klicka på länken nedan! Ha en fortsatt trevlig dag :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/65481/vinn-ett-presentkort-pa-250kr-hos-skalme/​

#5 - - Henrik Olsson:

Det är riktigt bra jobbat av dig! :)

#6 - - ullie:

nu har barnensn sporlov börjat ditt me ?
de är fortf uppe o nu skaja kojsa =) blir ju så på lov men mami ska jobba.

Ha nu en jätte fin start på veckan fin måndag kramar

#7 - - Frida:

Bra jobbat!
Ja de är verkligen behövliga ibland :)

#8 - - Carro:

Härlig träningsvecka! Du är grym :)

#9 - - Linda:

Åh så duktig du är!!

#10 - - Anita:

Åh, lyx med sportlov snart... :D

#11 - - Moa:

Bra jobbat!

#12 - - Henrik Olsson:

Sv: Det har tyvärr varit intensivt för mig den sista tiden, så träningen har blivit lidande - men jag ska försöka skapa tid för det igen :)

#13 - - Ida:

Så himla duktig!! :)

#14 - - Pauline Hurtig:

vad härligt att snart få lov!

Till top