SPRING TIME

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Kläder, Mode, Samarbete, Tankar, Tips, Tonåren / Permalink / 25
Inlägget innehåller adlines.
Inte är jag ensam om att längta efter våren? Snart är den här! Tycker faktiskt att vädret ger lite vårkänslor, dock skulle det inte skada om solen lyste och värmde på hela tiden! Jag tackar verkligen inte nej till sol och värme. Med tanke på att våren börjar närma sig så vill jag tipsa er om den HÄR hemsidan som har en megarea just nu! De kallar rean för "Spring Refresh" och ni kan hitta den HÄR
 
Jag plockade ut några av mina favvisar från rean som jag skulle vilja ha, fastnade lite för gammelrosa som är så himla fint! Kolla gärna in bilderna nedan och direktlänk till plaggen hittar ni under bilderna!
A M// Väst // Bomber jacka // Kappa //
 
#1 - - Linda:

Behöver verkligen en update i vårgarderoben!!

#2 - - Amanda:

Åh vad mycket snyggt! :)

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Gillar de övre :)

#4 - - Bella:

Snygga plagg!

#5 - - Sandra%20SG:

så snygga kläder!

sv: tack så himla mycket! Behöver verkligen styrkekramar!

#6 - - snie.blogg.se:

jag längtar med efter våren!!

#7 - - Celine:

Fina kläder!

#8 - - rememberthiis.blogg.se:

Så mycket snyggt :D

#9 - - Julia Persson:

Mycket fint!

#10 - - Days by Johanna:

Ja nu kan våren få komma :)

#11 - - carolines:

Jag längtar också så himla mycket efter vår :)

#12 - - Gabriella :

Såå fina!!

#13 - - Ida:

Åh vad mycket snyggt!!

#14 - - Amanda:

Så mycket snyggt!

#15 - - Therese:

Jag längtar jätte mycket till våren!!

Svar: Riktigt gott :D Jag älskar honom av hela mitt hjärta <3 Tack detsamma fina du!

#16 - - Erika:

Så fina plagg! och håller med, snart får det bli vår :)

#17 - - J:

Fina!!

#18 - - Pauline Hurtig:

älskar färgerna :)

#19 - - Matilda Berlin:

Men guu vad mycket snyggt! Vill ha typ allt =) Kram <3

#20 - - Dixi Wonderland:

Tänk på att annonsmärkning ska stå högst upp under rubriken och inte längst ner i inlägget. Annonsmärker du fel så riskerar du att bli anmäld hos konsumentverket :)

#21 - - JoJo:

mycket snyggt där! jag vill verkligen att våren ska komma nu. haha! :)

sv; du måste försöka åka dit om du får möjligheten!! så grym och underbar stad! <3 hoppas din helg är fin tjejen! :) <3

#22 - - Emma Broberg:

LÄNGTAR så till våren <3

#23 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Jag gillar inte våren så mycket, för det är för kallt för skinnjacka och för varmt för vinterjacka.. haha! Är mer en sommarperson. Men föredrar hellre våren än vintern, helt klart!

Svar: Kul att du är med i Veckans Blogg! Lycka till! :)​​

#24 - - Bea:

Så mycket snyggt!

#25 - - Angelica:

Gud, vad fin bomberjackan var!

Till top