VECKANS TRÄNING

Allmänt, Veckans träning / 2017, Basket, Bilder, Gym, Hälsa, Inspiration, Mål, Nöje, Sport, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 23
Vecka 13 är avklarad! Jag var extremt trött i början av veckan och hade träningsverk från passet i som jag var på förra söndagen! Mina muskler var ömma t.o.m till onsdagen! På onsdagen tog jag mig en vilodag, glömde ju helt bort vilodag förra veckan.. Men i och med att alla yogapass jag går på inte är så ansträngande så ser jag det som en vilodag. Träningen som jag gjort den här veckan är jag....
A M
 
Min genomförda träning den här veckan:
Måndag - Glödyoga
Tisdag - Box och dans aerobics
Onsdag - Vilodag
Torsdag - 8 km Powerwalk och basketträning
Fredag - 5 km löpning + några övningar på Stair climber och Cross Escape
Lördag - Dans x 2
Söndag - Basketmatch x 2
 
 
#1 - - My:

Härligt :D

#2 - - Mathilda:

Åh vilken kanonvecka! Härligt och duktig du är! :D

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

du verkar så aktiv, härligt!

#4 - - MALIN:

Det ser ju grymt ut! Bra jobbat! Kram

#5 - - Bella:

Grym träningsvecka!

#6 - - Erika:

Grymt att du orkar med så mycket :)

#7 - - Days by Johanna:

Bra jobbat! :)

#8 - - Kattis:

Vilodagar är verkligen extremt viktiga så var nog bra att du tog dig en sån denna vecka!:) Ser ut som du fick ihop en fin träningsvecka. Kram

#9 - - Fanny:

grymma du <3

#10 - - Heléna:

Härligt!!! Riktigt bra jobbat med träningen :D Kram <3

#11 - - Gabriella :

Åh så roligt med dans!!

#12 - - Pauline Hurtig:

hoppas det går bra!

#13 - - Amanda Forsman:

Låter härligt :D

#14 - - Tilda Barkselius:

Du verkar hinna med så många coola träningspass!

#15 - - ullie:

oj att du orkar va dukktig du är
men ja glöm inte vila vädligt viktigt kramiz

#16 - - Matilda Berlin:

Verkligen sååå grym vecka! För att inte tala om hur grym DU är! <3

#17 - - Pink Unicorn Metalhead:

Vad härligt! Tre veckors semester är aldrig fel. Då kommer du att vara i samma område som jag bor och jobbar :)
Bara att säga till så kan jag visa eller berätta om alla schyssta restauranger, barer och sevärdheter ;)

#18 - - Alice:

Härlig träning ju! ^^ Kram finis!

#19 - - elin:

Så duktig du är!!

#20 - - Ida:

Glödyoga?? Vad häftigt det lät!! :D Duktiga du <3

#21 - - Amanda :

Åh vad grymt! :)

#22 - - Mirjam Therese:

Alltså så grym du är! Bra jobbat! Vad är glödyoga för något? :)

#23 - - Anonym:

Grymt av dig ! :)

Till top