DON'T FORGET YOUR GLASSES

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Fashion, Mode, Samarbete, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 19
Något jag verkligen önskar att jag passade i är glasögon! Jag känner mig verkligen inte bekväm med varken vanliga glasögon eller solbrillor... Det är lite tråkigt för jag tycker att det är så otroligt snyggt och roliga att kunna matcha tillsammans med outfits, men jag sätter de bara på huvudet. Mina två favvisar av de ni ser nedan är nummer 7 och 8, de är så himla coola! Vilka föredrar du? 
A M
Solglasögon - Kollage
// 1. Pilgrim // 2. Rayban // 3. Michael Kors // 4. Jeepers Peepers // 5. Even & Odd // 6. Michael Kors Blå // 7. Le Specs // 8. Vogue // 
#1 - - frida christina:

Shit vad snygga!

#2 - - Bella:

Så snygga!

#3 - - MALIN:

Har precis köpt ett par nya som är gula! Kram

#4 - - Johan:

Solbrillor är nice tycker jag! Förr gillade jag mer "sportglas", du vet, typ strömlinjeformade, ganska smala glasögon, men numera är jag mer för pilotstyle, gärna med spegelglas :)

#5 - - Anonym:

Åh så många snygga<3

#6 - - elin:

Åh så många snygga<3

#7 - - Hanna:

jag förstår inte alls varför man ska skita i att äta, svälta sig och sånt, de kommer inte ge dom nå bra i slutändan :O

#8 - - Sandra :

Jag passar inte heller i solglasögon:/ skit jobbigt på sommaren!

#9 - - Petra Olsson:

Snygga föredrar nog nr 2.

#10 - - NICOLE:

Önskar också att jag passade i glasögon.. så snyggt ju!

#11 - - Ida:

Snygga :)

#12 - - Moa Kandelin:

Älskar blåa glasögon!

#13 - - Erika:

Passar inte så värst i solbrillor heller, men det struntar jag i haha. Så himla skönt på sommaren :)

#14 - - Natalia:

7 var riktigt snygga ;D

#15 - - Ida Lindborg ♡:

Snygga!

#16 - - Amanda Forsman:

Snygga!

#17 - - Ida:

SÅ snygga :)

#18 - - Heléna:

Så många snygga! Jag skulle satsa på nr 2 :D Kramar <3

#19 - - Amanda:

Åh vad snygga! 😃

Till top