BOXNING

Allmänt, Träning & hälsa / 2017, Gym, Hälsa, Nöje, Sport, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 26
På mitt gym erbjuder de jättemånga roliga pass, jag brukar gå på box så ofta jag kan! Har sedan ett par år tillbaka varit riktigt sugen på att börja på boxning, och gud vad roligt det är! Började med att testa boxning på gymmet för några månader sedan och nu bokar jag in mig på varje tisdagspass!!!
 
Det är en skön träning då du jobbar med både puls, styrka och uthållighet. Inte nog med det så är det även ganska mycket koordinationer med olika övningar! Jag skulle verkligen rekommendera er att testa, man vet aldrig när boxning kan vara till användning! ;) 
A M
 
#1 - - Sara Ekman:

kul :)

#2 - - Netti Starby:

Jag har också väldigt länge funderat på att börja boxas! :-D Kramis

#3 - - Anita:

Men åh, roligt! Aldrig testat själv med verkar bra jobbigt.. Haha :D
Kramis

#4 - - Matilda Berlin:

Men guu vad kul! Du är ju grym ju!! =)

#5 - - Sara:

Men åh vad kul med boxning!

#6 - - Heléna:

Så himla kul!!! Jag har också alltid velat köra boxning och vem vet - jag kanske provar på jag också :D Kram <3

#7 - - Susanna:

Så kul! Boxning är ju sjukt bra träning ;)

#8 - - Dixi Wonderland:

Alltid härligt att hitta nya träningsformer som man trivs med :)

#9 - - nodaysoff.blogg.se:

Vad kul! Jag har kört boxning på gymet också och jag känner mig så slut efteråt. Man känner verkligen att man har tränat! 😄

#10 - - Bella:

Boxning är så kul! Fick testa det på idrotten i skolan och jag älskade det!

#11 - - Carro:

Box är roligt! :)

#12 - - Ida:

Men gud vad kul! Är så jäkla kul och vilken bra träning det ger!! :D

#13 - - ♫♪ sandra:

åh vad roligt, det skulle jag också vilja testa!

#14 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

sååå kul, det måste verkligen vara endorfiner uti figerspetsarna under ett sådant pass!

#15 - - Amanda:

Åh vad roligt! 😃

#16 - - elin:

Sv: åh tack så mycket , ja men det är exakt så det bli man känner sig naken och inte alls lika fin och fräsch på något sätt :)

#17 - - NICOLE:

Det är såå roligt med pass :)

#18 - - Tilda Barkselius:

Åh vad kul med boxning på gymmet, vill verkligen börja på det!

#19 - - Julia Svensso:

Härligt

#20 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh, det är ju verkligen en så rolig träningsform! :D

#21 - - Alice:

Tycker det verkar så kul, vill verkligen prova! ^^ Kram.

#22 - - NICOLE:

Hoppas du har en fin dag :D

#23 - - Jessica Zederfeldt:

Riktigt roligt att träna! :D

#24 - - J:

Älskar boxning!

#25 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Tack för peppen!!

#26 - - Pauline Hurtig:

vad roligt!

Till top