PROTEINPUDDING

Bilder, Tips, Träning & hälsa / 2016, Bilder, Frukost, Hälsa, Kost, Mat, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 11
Förra veckan provade jag på massa nya grejer! Köpte hem två olika smaker från Njie's proteinpuddingar. Jag ÄLSKAR saffran och tyckte det lät supergott, och choklad sivker aldrig! Kan ni tänka er att saffrans puddingen var otroligt god? Gud vad jag önskar att alla dessa jul edition va obegränsade! Även chokladen var supergod, stort tips om ni vill få i er något bra innan, under eller efter ett tränings pass! Jag köpte mina puddingar på Coop på ett erbjudande, 2 för 28 kr. Jag är säker på att det finns i andra stora matvarubutiker! Det är mer än värt att prova även om du är skeptisk! Om du inte tyckte de var goda får du gärna kommentera! 
 A M
#1 - - Anita:

Men åååh!! Älskar också saffran :)
Gjorde faktiskt Saffranskladdkaka igår... :)

#2 - - Liene Svärd:

sv: Samma här. Handlar snacks nästan hela tiden men det är för att det har varit så billigt och att jag är inne på affären för ofta så jag måste hålla mig borta från matbutikerna när jag har redan mat hemma haha.

Ska prova nån gång :) är mest inne på kvarg just nu.

#3 - - Julia Johansson:

Måste prova den med saffran :D

#4 - - Tilda Barkselius:

Har varit sugen på att testa den där med lussebulle, kanske får göra det nu då :)

#5 - - MALIN:

Den med choklad är dödligt god! Kram

#6 - - Frida:

Tack så mkt fina du :) Ååh måste testa ProPud när jag kommer till Sverige:)

#7 - - Amanda:

Åh vill testa den med saffran! :)

#8 - - Joline:

Chokladen är såå god! 😍👌✨

#9 - - Hillevi:

Älskar choklad men lussekatt-smaken är jag lite skeptisk över haha ;)

#10 - - Hillevi:

Älskar choklad men lussekatt-smaken är jag lite skeptisk över haha ;)

#11 - - Veronica Pettersson:

Proteinpudding är såå gott!

Sv: Haha, jag har en liten julgran i plast här hemma :3 Det var nämligen bilder från förra året.

Till top