VEM ÄR JAG ?

Vardag / 2016, Bilder, Nöje, Resor, Tankar, Tonåren, Vardag / Permalink / 11
Tänkte dela med mig av lite fakta kring mig själv, jag tror inte att ni vet så mycket om mig. 
- Har super svårt för att sitta still, måste alltid hitta på något, jag klara inte av att sitta still för länge. 
- Jag har spelat basket i ca 6 år.
- Jag har tre underbara syskon, dvs en stor familj. Har även en jättestor släkt.
- Jag har velat bli polis sen jag var väldigt liten, jag ville ha en polishäst, poliskatt, polishund, poilsmarsvin, you name It. Jag ville ha alla olika polisdjur. Har fortfarande tankar på att bli polis i framtiden.
- Träning och hälsa är en av mina största intressen.
- Har växt upp med djur och är en djurälskare! 
- Jag ÄLSKAR bananer. 
- Jag är en riktig storsparare! Lägger nästan aldrig pengar på onödiga saker och inte på mycket annat för den delen heller. 
- Min största dröm är att resa jorden runt.
- Är född på Gotland med flyttade till fastlandet 2006.
A M
 
#1 - - Linnéa:

Snygga bilder! :O So inspo :*

#2 - - Jennifer:

Ja de hade mycket fint på rean :). Paketet kom idag så jag är jättespänd på att åka och hämta ut det :)

#3 - - Sandra SG:

Vad roligt att läsa! :)

sv: tusen tack fina du! Kram

#4 - - Julia:

Så kul att läsa känna dig!
sv: Åh ja det var verkligen så härligt! kram

#5 - - Petra:

Sv tack så mycket

#6 - - Eleonora Adriana ♥:

Kul lista :)

#7 - - Amanda Forsman:

Kul att läsa och lära känna dig lite bättre :)

#8 - - sandra:

kul att läsa :)

#9 - - Patricia :

Jättefin blogg! (:

#10 - - Erika:

Att resa jorden runt vill jag också göra :)

#11 - - Amela Paratusic:

Mitt mål är också om att åka jorden runt, hade varit coolt!! :-)

Till top