BABY BLUE

Inspiration, Tips / 2016, 80's, Fashion, Inspiration, Kläder, Mode, Nöje, Shopping, Skor, Skönhet, Smink, Tips, Vardag / Permalink / 17
Är så himla glad att vårens färg är babyblå! Vad jag har hört och sett stämmer det. Har inte många plagg i min garderob som är i just den nyansen blå, dock kanske det blir fler plagg till våren? Nedan ser ni ett collage jag klippte ihop, älskar färgen!! Det är superfint att matcha de blåa nyanserna tillsammans, stor hiss! Klicka på bilden så kommer alla kläder länkade.
A M
baby blue
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Älskar babyblått! Typ den enda färgen jag har i min garderob, allt annat är svart, vitt eller grått, haha ;)

#2 - - Boel:

Himla snyggt!

#3 - - Eleonora Adriana ♥:

Så fint :)

#4 - - natalia:

SÅ fint!

#5 - - Gabriella:

Så himla fin och fräsch färg!!

#6 - - Ida Lindborg ♡:

åh så fiint :)

#7 - - MATILDA:

Älskar den färgen! :)

#8 - - nellie:

Gud vad snyggt! Just nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg! Kika in där!

#9 - - Elsa:

Åh vilket härligt kollage :)

#10 - - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Fint:)

#11 - - sommarblom.blogg.se:

Himla fin färg!

#12 - - Lili:

Ja, det är en så fin färg. Älskar väskan!

#13 - - Sarah:

Fint kollage :)

#14 - - Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar:

Älskar verkligen den färgen på kläder :)

#15 - - Michelle:

Så härlig färg! Tyckte om örhängena och mobilskalet mest!

#16 - - Jennifer:

Så mycket fint! Älskar väskan och den där kjolen, lite vår-feeling över det :).

#17 - - Lisa Karlberg:

Så fina saker! Äääääälskar blått!!

Till top