LÄR KÄNNA MIG

Q / A / Frågor, Q / A, Svar / Permalink / 23

Vad är ditt fullständiga namn? - Alice Johanna Malmström

Har du lätt för att bli kär? - nej, inte för att bli kär, men har lätt att gilla personer

Vilken låt är bäst just nu? - finns många! Downtown - Macklemore & Ryan Lewis, The Rhythm - MNEK

Är du snål eller generös? - Jag är ganska snål mot mig själv, hoppas att andra tycker att jag är generös. 

Vilken är din absoluta favorit godissort? - salta fiskar(!!!)

Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - jag vill nog säga att jag är en väldigt framåt person som gärna vill lära känna nya och upptäcka saker.

Vad tar du med på en fest? - ett gäng härliga människor och ett glatt humör!

Har du ett bra självförtroende? - nej det vill jag inte påstå, det går ofta upp och ner.

Har du något smeknamn - det är ganska många.. kan dra tre exempel, Alleballe, Allsan och Ballis.

Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - ta reda på hur dem tänker och ser på saker & ting. 

Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - va sig själv och allmänt trevlig och snäll!

Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Queen B

Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Linnea Blomqvist 

Hur ska du fira alla hjärtans dag? - förmodligen ensam med massa choklad och en mysig film.

Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - en villa tillsammans med min familj.

 A M
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Rolig lista, kul att lära känna dig lite bättre! :)

#2 - - natalia:

Roligt att få reda på mer om dig :D

#3 - - Boel:

Intressant att läsa :D

#4 - - Felicia[16år & rullstolsbunden]:

SV: Ja verkligen =)

#5 - - Elin:

Härlig läsning! Hoppas du får en fin måndag :) KRAM

#6 - - sandra:

kul att läsa :)

#7 - - MADDISENJ.SE:

Kul läsning :)

#8 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Kul att läsa! :)

#9 - - Josefine:

Haha nej inte salta fiskar D: ;)

Svar: Joo, godaste som finns!! 6 choklad ;P
Alice Malmström

#10 - - Matilda ♡:

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

#11 - - Tuuli:

så fin hårfärg du har! - vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

#12 - - Linda:

Vad roligt läsning :)

#13 - - Emelie Pahlin:

Roligt inlägg!!

#14 - - MALIN:

Väldigt intressant och kul att läsa!

#15 - - Cajsa Lindahl:

hehe tackar..xD Det fick helt enkelt bli bilderna som togs till min instagram för det var de ända bilderna jag hade från helgen. :P

#16 - - Paulina:

Hej! Jag har en tävling just nu på min blogg där man kan vinna ekologiska matvaror d.v.s. superfood!)

Ha det så bra! :)

//nouw.com/100kitchenstories

#17 - - shazi:

gillar bilden

#18 - - Carolina Thoor:

Roligt med en sådan lista! :D

Sv; jaså, vad tråkigt. Ja, hade också velat ställa klockan haha!
Tack ska du ha :D hoppas på vinst imorgon också!

#19 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Ahh Beyonce är ritkigt snygg :)

#20 - - NICOLE:

Så kul att läsa :)

#21 - - Nathalie Tegelstam:

Verkligen såå intressant att få läsa och veta lite mer om dig tjejen! :) kram

#22 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

Salta fiskar :D, älskar allt som är salt och lakrits iofs men gud så himlans gott ju :D.

#23 - - linah:

ån va kul:D får man sno listan? hihi

Svar: Självklart! :)
Alice Malmström

Till top