GORPO HERO 4

Tips / Bilder, Tips / Permalink / 2
Har ett tag varit sugen på att köpa en bättre filmkamera och så blev det dagen innan jag reste till London. Det skedde ganska hastigt då jag satt kvällen innan och läste på vilken kamera jag skulle ha. Det fick bli en GoPro Hero 4 Silver, köpte den för ett ritkigt bra pris på NetOnNet. Jag köpte den för att jag skulle kunna filma in en vlogg i London, vilket har fungerat riktigt bra! Den tar även helt okej bilder, diggar verkligen den här kameran. En nackdel med kameran är dock att det är vädligt mycket att lära sig som tar tid. Det finns så otroligt många inställningar och olika funktioner, det är självklart bra att man kan ställa in så mycket men som sagt så tar det ett ganska bra tag att lära sig. Om du vill läsa mer om kameran kan ni hitta det HÄR.
A MHERO4 Silver
#1 - - Elin:

Älskar gopro kameror =)

#2 - - freja:

Härligt :)

Till top