3 FAVS #4

Tips / Permalink / 21
Kände att det var dags för ett inlägg med tre av mina favvisar! Tänkte att jag skulle dela med mig av de mysigaste filmerna du kan tänka dig en kall och tråkig dag, då du bara känner för att sitta hemma och bara mysa. Eftersom att det snart är jul tänker jag tipsa om mina tre favorit julfilmer! Tycker att julfilmer är mysfaktor på hög nivå! 
Grinchen poster Grinchen poster
På fösta plats har vi självklaraste "Grinchen"Mannen med gummiansiktet, JIM CARREY, är helt enkelt i kalasform som Mr. Grinch i denna helt underbart härliga komedi. Jim spelar alltid bra och roliga filmer, har kollat på denna film sen jag var väldigt liten! Trots att jag har haft sjuka mardrömmar om den gröna figuren, haha.
 
Andra filmen är också en ganska självklarhet, "Ensam hemma" är en klassiker! Ett litet busfrö som får möta på en massa knasiga saker, en film för alla åldrar. 
Tomten är far till alla barnen poster Tomten är far till alla barnen poster
Tredje och sista tipset är "Tomten är far till alla barnen" Sara har tre barn med tre olika män. Nu är hon tillsammans med en fjärde, psykologen Janne. En rolig och spännande film att se, mysig! 
A M
#1 - - gabbi och sharon:

sv: ja en djuraffär är inte nått för de lata... :)

ensam hemma <3

#2 - - Jhennifer :

Håller med att dessa filmer är givna kring jul och höjer mys jul stämningen ❤️

#3 - - Mathilda- PHOTOGRAPHS:

Haha, de är så bra alla tre!

Jag har en tävling just nu på min blogg där man har chansen att vinna ett mobilskal. Kika gärna in och delta om du känner för det! :)

#4 - - Carolina Thoor:

Härligt inlägg! :)

Sv; jadå, det var en bra fredag :)

#5 - - Filippa:

Dessa filmerna är så mysiga att titta på!

#6 - - ByJuliaP:

Åh det är julfilmer man inte tröttnar på det

#7 - - natalia:

Så bra :D

#8 - - Skogsraah ☾:

Åh, min favorit är helt klart Tomten är far till alla barnen!

#9 - - Lucy:

Hahaha åhh gillar också the grinch :D

#10 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Dessa filmer är så bra!

#11 - - NICOLE:

Så härligt med julfilmer :)

#12 - - Linnéa:

Härliga filmer, ett päron till farsa firar jul måste man också ha med <3

#13 - - Amanda:

Älskar Grinchen! Så otroligt julig och mysig. Ensam hemma är grymma klassiker. Kram

#14 - - Vanessa andersson:

Åh ensam hemma <3 Den är såå bra!

#15 - - Lis Mari:

Jag älskar julfilmer, men jag tycker ingen av dem är så himla mysiga, de ovanför. De är mer hysteriskt roliga!! :D

Bästa mysjulfilmen är nog... The Holiday :D

sv: Ja, ooohja, Plaza Kvinna är bäst, men jag har Plaza interiör och Plaza Magazine också, jämt och ständigt ;D

#16 - - Josefin:

Så himla mysigt med julfilmer!

#17 - - Elin :

Åh julfilmer är bäst!

#18 - - ISA:

ensam hemma är ju sån jäääkla klassiker ;)

#19 - - Släpp taget. följ flödet:

Åh vilka gamla gudingar haha! :D Så bra!

#20 - - Lina - The Movie Freak:

Gremlins är utan tvekan min favorit julfilm, och så gillar jag den gamla The Christmas Toy som alltid gick på tv på julafton när jag va liten. Där snackar vi julmys på max =)

#21 - - Ellen Gräntz:

Äääälskar Grinchen!

Till top