SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1

Allmänt, Q / A / Basket, Bilder, Frågor, Gym, Inspiration, Q / A, Svar, Tankar, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 17
Gud så roligt att ni hade så många frågor att ställa till mig om träning! För att inlägget inte ska bli allt för långt kommer jag att dela upp frågorna och svaren i två olika inlägg, håll utkik på bloggen om någon dag så kommer den andra delen upp! Om du har en obesvarad fråga inom träning kan du slänga in en fråga HÄR
A M
 
Vad har du för favorit magövningar?
Att träna magen är absolut det roligaste som finns! Jag kör väldigt många olika övningar för magen, dock är en av favoriterna diagonala situps. Där möter du högra armbåge med vänster knä och utför en situps, och tvärtom. Om det önskas kan jag göra separat inlägg med övningar för magen! 
 
Vad gör du för att hitta motivation till att träna, dom dagar då du egentligen inte alls känner för det? Vad ger dig motivation? Vart hämtar du inspiration?
Haha, har fått väldigt många frågor om vart jag hittar min inspiration och motivation! För det första tycker jag att träning är otroligt roligt, det är terapi! Jag har inte någon speciell källa där jag hämtar inspiration ifrån, jag tror det sitter mycket på insidan av mig. I och med att jag tycker att det är kul och älskar känslan efteråt får jag därmed lust att träna. Men om du har svårt att hitta inspiration kan jag gärna tipsa er i ett annat inlägg.
 
Hur ofta tränar du?
Jag har satt upp minst en vilodag i veckan, men utöver det vill jag träna minst en gång om dagen. I och med att jag har så pass nära till gymmet har jag lätt att kila dit när jag känner mig rastlös. Vi kan säga att jag tränar så ofta jag kan, det varierar! :P 

Har du alltid varit träningsintresserad?
Det är faktiskt lite kul att ni ställer den här frågan, för i lågstadiet var jag inte alls intresserad av sport eller aktiviteter. Jag spelade fotboll men slutade för att jag inte alls tyckte om att springa (?) Idag tycker jag att löpning och kondition är bland det roligaste! Så nej blir svaret på den frågan, jag har inte alltid varit träningsintresserad.
 
Hur ofta kör du kondition?
 Det är något som varierar från vecka till vecka! Dock kör jag minst 2 olika konditionspass i veckan, som kan t.ex. vara långdistanslöpning, intervaller eller snabba powerwalks med lutning!
 
Hur länge har du tränat?
Jag har testat på många olika sporter sedan jag var liten, redan vid 10-11 års ålderns började jag att spela basket. Och ett gymkort införskaffade jag mig i början på januari 2015, sedan dess har träningen blivit mer och mer aktuell. 
 
Hur fick du ett så stort intresse för träning? Vad är det bästa med träning? Vilken slags träning är din favorit?
Det hela började med att jag behövde någon form av terapi, något som kunde få mig att tänka på annat. Ju mer jag började träna så blev det ett beroende och sen dess har det bara fortsatt! Det bästa med träning är att jag mår otroligt bra när jag får träna och känslan efteråt är oslagbar. Jag vill åt endorfinerna som får mig pigg och glad! Det är svårt att bara säga en form av träning som är min favorit, men jag älskar att köra mage och kondition! 
#1 - - Bella:

Så kul att läsa dina svar!

http://nouw.com/bellss

#2 - - JoJo:

kul att läsa dina svar på frågorna. jag skulle gärna vilja att du gjorde ett separat inlägg om dina favoritmagövningar. behöver lite tips och inspiration till nya såna övningar :D

sv; dom är galet sköna också och inte bara snygga! :D
ja dina leopard tights var ju galet snygga. synd att jag missade dom när gina sålde dom. :(
yes, jag kämpar på och hoppas att jag kan göra någon pull ups i alla fall utan hjälp :D
kramis! <3​​​

#3 - - Julia Svensson:

Vad kul!

#4 - - Julia Svensson:

Åh vad kul!

#5 - - NICOLE:

Kul att läsa frågorna och svaren :) Träning är så härligt! :) SV: jaa jag blev glad när jag hittade dem :D Kram

#6 - - Netti Starby:

Så himla kul att få läsa alla svaren! <3 Kramis

#7 - - elin:

Åh så roligt att läsa dina svar , kramis!

#8 - - Johanna Utterberg:

Jättekul och läsa dina svar på frågorna! :D Ha en toppenkväll! Kram

#9 - - Gabriella :

Jätteroligt att läsa!!

#10 - - Ida Lindborg ♡:

Kul att läsa!:)

#11 - - MALIN:

Kul att läsa dina svar! Kram

#12 - - Matilda Berlin:

Men åhhh så kul att läsa!! Och så fantastiska bilder på dig fining <33

#13 - - Hanna:

Åh kul att läsa! :D

#14 - - Kattis:

Så roligt att läsa alla frågor och svar!:D Hoppas du har en bra helg!
Kram

#15 - - Louise:

Åh frågestunder är så mysiga :D Alltid roligt att läsa om träning med speciellt nu när jag behöver all motivation till att komma igång igen :)

#16 - - Alice:

Vilket roligt inlägg att läsa! ^^ Kram.

#17 - - Susanna:

Alltid kul att läsa frågor och svar:)

Till top