MÅNADENS UTMANING

Allmänt, Månadens utmaning / 2017, Bilder, Hälsa, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Utmaning, Vardag / Permalink / 28
Wow, nu går tiden riktigt fort! Maj? Hallå, det är sommarmånad om en månad!! Galet vad tiden flyger iväg.. Haha nog om det, en ny månad innebär en ny utmaning. Under april utförde jag "Jägarsits utmaning", först tänkte jag att den skulle vara hur enkel som helst. Men ju mer dagarna gick så la jag på 10 sekunder, kom upp till hela fem minuter!! Summering av det så känns det bra, det var inte lika jobbigt efter 6 dagar när man lärt sig "tekniken". Testa du också, det är kul att utmana sig för att se vad man orkar med! HÄR hittar du några av mina tidigare utmaningar som du gärna får testa! 
 
Den här månaden kör vi på TVÅ stycken utmaningar, jag har tidigare kört på en godisfri månad där jag uteslöt godis, chips och läsk helt och hållet samt dragit ner på bakelser etc. Så en godisfri månad kör vi på igen + plankan! Jag utmanar dig till att antingen köra båda dessa utmaningar eller någon av de, klarar du det? Jag tror på dig, lycka till! Nedan ser du upplägget för plankan för månaden! 
A M
 
#1 - - annelie:

lycka till håller allt jag har att du ska klara det! kram

#2 - - Alice:

Åh, har för mig att jag gjort en sådan här plank-utmaning förut, riktigt nice! ^^ Kram.

#3 - - carolines:

Kul att få utmana sig lite! :)

#4 - - Tilda Barkselius:

Åh vad kul med plank utmaningen, den ska jag absolut haka på!

#5 - - Natalia:

Åh borde också köra :D

#6 - - Johanna Utterberg:

Kul med sån utmaning, skitbra ju! :) Kör hårt! Kram

#7 - - hellstromellinor.blogg.se:

Bra med träningsutmaningar. Jag borde också köra.

#8 - - Heléna:

Lycka till med utmaningen :D tror du kommer att klara båda helt galant! Hoppas du har haft en riktigt fin helg :D Kramar <3

#9 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Kul med utmaningar :)

#10 - - Bella:

Så bra utmaning, plankan är en grym övning!

http://nouw.com/bellss

#11 - - Sara Ekman:

Tiden går så sjukt fort!!

#12 - - fridachristina:

Vilken bra utmaning!

#13 - - Hanna:

Åh kul 😃

#14 - - NICOLE:

Så bra utmaning :D SV: Å tack snälla du :* eller hur! Kram

#15 - - Josse:

Så bra utmaning!

#16 - - Netti Starby:

Vilka roliga utmaningar och lycka till! <3 Kramis

#17 - - Julia Svensson:

Åh vad kul med utmaning!

#18 - - elin:

Åh vilken rolig utmaning , skulle dock aldrig klara göra den själv! haha<3

#19 - - Amanda:

Åh vad roligt! 😃

#20 - - Elin:

man kanske ska testa..

#21 - - Erika:

Härligt! Jag hade inte fixat något av det ;)

#22 - - Moa Kandelin:

Vad bra utmaning, roligt :)

#23 - - Matilda:

Körde flera såna här utmaningar en gång. fy satan vad jobbigt :D

#24 - - Amanda Forsman:

Roligt med en utmaning :D

#25 - - MALIN:

Vilken rolig utmaning! Själv kör jag squat challange! Kram

#26 - - Jessica Högberg:

Inte en chans

#27 - - Emmelie:

Lycka till! Kanske hakar på jag med :D

#28 - - Ida:

Tack för utmaningen :D

Till top