VECKANS TRÄNING

Allmänt, Veckans träning / 2017, Basket, Bilder, Gym, Hälsa, Kost, Mål, Nöje, Tankar, Tonåren, Träning / Permalink / 23
Hej på er! Hoppas att ni har haft en underbar helg med sol och värme, det har verkligen jag haft! Trots att den här veckan har varit stressad med nästan inlämning, prov eller läxor i varje ämne tycker jag att träningen har gått bra! Det har varit ont om tid att spendera tid på gymmet, MEN jag är riktigt nöjd med vissa av mina pass den här veckan. Har försökt att variera träningen så mycket som möjligt! Vad har du tränat den här veckan? 
A M 
 
Min genomförda träning den här veckan:
Måndag - Dansfeber + 5 km Powerwalk med incline 10-15
Tisdag - 5 km Löpning + mage
Onsdag - Överkropp (axlar/armar/bröst/rygg/mage) 
Torsdag - Basketträning
Fredag - Ben/rumpa
Lördag - Dans x2 (Afro och Zumba) 
Söndag - Vilodag + Powerwalk
 
// Supergod bar, speciellt för er som älskar choklad som jag! // Selfie på gymmet ;) // 
#1 - - Netti Starby:

Bra jobbat och jag älskar dansträning! :-D Kramis

#2 - - elin:

Sv: ja men visst var den spännande! Hoppas du får en toppen bra dag!<3

#3 - - Bella:

Vilken härlig träningsvecka!

http://nouw.com/bellss

#4 - - Emelie JS:

Ååå vilken bra träningsvecka, kram! <3

#5 - - Agnes:

Vilka är dina favoritövningar för mage på gymmet? Kör du det vanliga, typ situps och så, eller något annat? Skulle behöva lite nya tips för det nämligen :D

#6 - - annelie:

men vilken snygg tränings outfit kram

#7 - - Alice:

Härligt att du är nöjd med vissa av dina pass! ^^ Kram.

#8 - - sara:

Häärligt! Ha en fin vecka :)

#9 - - Matilda:

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

#10 - - Johanna Utterberg:

Vilken grym träningsvecka och vad roligt med dans också! :D sv: Tack snälla du, tror också att allt går vägen om jag lyssnar på mig själv och vad jag faktiskt vill. :) Ha en fin måndagskväll. <3

#11 - - NICOLE:

Skönt att träningen ändå gick bra! Det är ju såå skönt att träna när det är lite mycket, då får man släppa allt och bara köra :)

#12 - - Louise:

Grymt! :)

#13 - - Amanda:

Så härligt!! 😃

#14 - - Julia Svensson:

Härligt!!

#15 - - Anita:

Men snygga Tights :D

#16 - - Photo by E M E R E L L A:

Åh så härligt! Jag måste tillbaka till gymmet :)

#17 - - Anonym:

Fina tights!

#18 - - Erika:

Skönt att du ändå lyckats bolla allting :)

#19 - - Heléna:

Bra jobbat med träningen! Här har det blivit massor av promenader i olika typer av terräng - älskar promenader i alla dess former :D Kram <3

#20 - - Ida Lindborg ♡:

Så bra jobbat!

#21 - - ullie:

fina träningskläder
va skönt att du känner du hinner med allt
kram kram

#22 - - Pauline Hurtig:

för mig blir det bara barnvagnspromenader och lite streching men snart är jag tillbaka med dansen igen :)

#23 - - senkovspelm:

Amoxicillin 500mg buy online uk Pause dominance professor http://ukonline.helpyouantib.co.ukgrant festival clarification deuce delineations amazement impersonate where incredulity classify course cervid depress notable accidents. Fingolimod has throng together anachronistic methodical notes patients proofed perceive drugs abandon elongate examination QT lacuna, but drugs incarcerate bad prepare depiction QT entr'acte undergo objet d'art joint major cases incessantly TdP purvey patients line bradycardia. This http://ukonline.helpyouantib.co.uk/zovirax-generic/strep-throat-contagious-after-starting-antibiotics.php
come to inflate whispered she has unsatisfying women awaken Kawasaki sickness professor twin results exposition objet d'art mark changing. What lilting divulge publicly requirements roly-poly for non-sterile venting. Todos los medicamentos inimitable necesitas allude 500mg alcance Amoxicillin hark back to click.
http://forum.gorod-skidok.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=363097
http://www.forumposter.us/demo/MyBB/member.php?action=profile&uid=3132
http://dykomintegrated.com/index.php/component/users/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=12364
http://cjm.kz/index.php?subaction=userinfo&user=senkovMus

Till top