BILDER FRÅN HELGEN

Allmänt, Bilder, Vardag / 2017, Bilder, Frukost, Frukt, Hälsa, Mat, Nöje, Tonåren, Vardag / Permalink / 24
I och med att jag hade så fullt upp förra veckan hann jag inte slänga upp något inlägg med bilder från den härliga helgen jag hade i Helsingborg och Helsingör. Så i det här inlägget får ni ta del av lite snapshots! Väldigt mycket matbilder, hihi... 
A M
// I bilen påväg till H-borg // Sushi till middag <3 //
 
// En icke poserande bror, han va faktiskt inte beredd på bilden haha // Klassiskt med wienerbröd i Helsingör! // Fint hus :P // 
 
// Smörrebröd (också standard att äta i Helsingör // Mina fina systrar <3 // På båten påväg hem till Sverige igen //
 
// Fin middag för att fira pappsen som fyllt år // Massa god mat, både för- och varmrätt! //
 
// Lite shopping på smågatorna // En riktigt god salla från Holy Greens // Påväg hem </3 //
#1 - - Kattis:

Så härliga bilder, ni verkar ha haft en fin tripp dit!☺

#2 - - Matilda Berlin:

Åhh vilken härlig helg du verkar ha haft!! <3

#3 - - Emelie:

Så fina bilder! :-) Kram

#4 - - Hanna:

Mysiga bilder! Ja jag tycker de är viktigt att äta nyttigt under tiden man är gravid också!

#5 - - Bella:

Härliga bilder!

#6 - - Tove:

Din blogg är så bra!
Hoppas du får en super bra dag :D

#7 - - Gabriella :

Såå härliga bilder!!

#8 - - Louise:

Vilka fina bilder! :)

#9 - - Agnes:

Men åh, så mysigt det såg ut! :)

#10 - - annelie:

är inget stort fan av sushi :/ men fina bilder kram

#11 - - Netti Starby:

Vad mycket gott från dina dagar! :-D Kramis

#12 - - Biggeros:

Du ser ut som att ha haft en trevlig helg när man ser på dina fina bilder🤗

#13 - - Julia Svensson:

Åh så fina bilder!

#14 - - Amanda :

Så mysigt inlägg!!

#15 - - Johanna Utterberg:

Men åh så härliga bilder! :) sv: Ja det ska det verkligen bli! :D Ha en fin kväll! Kram<3

#16 - - Johan:

Det låter som en trevlig och bra trip till sydligare breddgrader :)

SV: Ja det var en helt okej tävling faktiskt. Vi vann ju ändå fyra matcher och toppar tabellen, så även om jag inte är helt nöjd med min egen insats så var det ändå en bra tävling utifrån ett lagperspektiv :)

Det kan nog gå fel med en pt också, om man inte connectar så att säga, men sanolikheten att det blir bra är ganska stor, ja :)

#17 - - Photo by E M E R E L L A:

Ser ut som att du haft en underbar helg :)

#18 - - elin:

Härliga bilder! Hoppas du haft en toppen bra dag!<3

#19 - - Piezes:

Så härliga bilder! Ser ut som en toppenhelg!:) kram

#20 - - MALIN:

Alltså MUMS för sushi! Kram

#21 - - Heléna:

Så härligt det ser ut :D Jättefina bilder och de passar mig perfekt eftersom jag ÄLSKAR mat ;) Kramar <3

#22 - - Lise Aurora Brevik:

Fine bilder, så ut til at du hadde en flott helg :)

#23 - - Louise:

Hej! Hittade precis hit och måste säga att du och din din blogg är så himla inspirerande, jättefina bilder och bra läsning, ska bli kul att följa :D Kram <3

#24 - - Pauline Hurtig:

så härliga bilder!

Till top