WHAT I EAT IN A DAY

Allmänt, Bilder, Träning & hälsa, What I Eat In A Day, Youtube / 2017, Bilder, Kost, Mat, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 22
Jag älskar verkligen att kolla på Youtubeklipp när folk visar vad de äter under en dag, framför allt alla de som är veganer. I tisdags bestämde jag mig för att ta bilder på allt jag åt under dagen och tänkte dela med mig till er! I vanliga fall brukar jag äta i skolan, då det blir ett mer "matigare" mål, dvs lagad mat. Vill ni se mer av detta kan ni följa mitt instagramkonto @foodiebyam Glöm inte Veckans Blogg HÄR.
A M
 
Frukost: Naturell yoghurt med massa nötter, bär och hemmagjord hasselnötskräm. + en kopp kaffe, hihi.
 
Lunch: Havregrynsgröt med frukt, bär, chiafrön och kokosflingor. + en macka gjord på bönor.
 
Mellanmål: Ca 2 dl naturella nötter. (Tyvärr ingen bild)
 
Kvällsmat/middag: Supergod räkpasta med sallad.
#1 - - Bella:

Vad gott allt ser ut!

#2 - - MALIN:

Allting ser jättegott ut! Mums! Kram

#3 - - Bea:

Allt ser såå gott ut! Håller med om att det är så kul att kolla på videos och se vad andra äter, haha. :)

#4 - - Flisan:

sv; haha okej :P

tack detsamma :D

#5 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Allt ser himla gott ut! Fortsätt gärna med såna här inlägg :)

#6 - - Photo by E M E R E L L A:

Vilket bra inlägg tjejen :)

#7 - - Netti Starby:

Allt ser så galet gott ut! <3 Kramis

#8 - - Ida:

Men åh vad hungrig jag blir!! :)

#9 - - Amanda:

Åh vad gott allt ser ut! :)

#10 - - Kattis:

Mmm gott! Älskar mat!:P

#11 - - Gabriella :

Åh såå gott!!

#12 - - Ida:

Allt ser gott ut :)

#13 - - Ida Lindborg ♡:

Så gott!

#14 - - Ida Lindborg ♡:

Så gott!

#15 - - Frida:

Ja det var riktigt gott. Ååh det där ser också supergott ut!! påminner mycket om vad jag äter under en dag. Äter nog ett mellanmål till och ibland råkar det smyga in lite sötsaker :O
Försöker sluta med det.. men jag är en riktig godisråtta så det är inte lätt :P

#16 - - Anonym:

Allt ser så gott ut :D

#17 - - Anita:

Men alltså.... Ser bra gott ut ju :D

#18 - - Liene Svärd:

Ser gott ut :)

#19 - - sandra:

gott!

#20 - - JoJo:

den där pastan såg inte alls fel ut! :D

sv; förstår att du vill det. jag älskar deras boxar!! hoppas du mår bättre nu finis <3 kram

#21 - - Sara Ekman:

mums :)

#22 - - Heléna:

Så mycket gott :D Kram <3

Till top