VECKANS TRÄNING

Allmänt, Veckans träning / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Mål, Nöje, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 25
De senaste veckorna har mina pass sett i princip likadana ut. Jag tänker mig att jag kommer fortsätta med de passen jag gillar bäst och sedan kommer jag att försöka att ändra lite på hur, när och vad jag kör. Förra veckan fick jag t.ex. in väldigt mycket yoga, nästa vecka kanske jag kör på mer kondition. Det återstår att se! Tipsa mig gärna om du har någon bra idé!
 
Träningen som jag har gjort den här veckan har jag lagt upp på ett lite anorlunda sätt. Jag har minskat på antalet pass men kört lite tuffare, känns faktiskt bra i kroppen! Dock har det varit ganska mycket i skolan som har stressat mig, därför har jag försökt att komma iväg på yoga. Det är en skön avkoppling så man kan tänka på annat och bara slappna av. Vad har du tränat i veckan? Dela gärna med dig! 
A M
 
Min genomförda träning den här veckan:
Måndag - Glödyoga
Tisdag - Box och dansfeber
Onsdag - Yoga
Torsdag - Basketträning
Fredag - 5 km löpning och mage
Lördag - Basketmatch
Söndag - Jungle Sport
 
#1 - - Alice:

Härligt! Låter som en bra grej att minska på passen och köra lite tuffare liksom, och verkligen bra att komma iväg på lite yoga i stressigare tider! ^^ Kram kram!

#2 - - Fanny:

Bäst är du Alice!!

#3 - - Photo by E M E R E L L A:

Så kloka ord :)

#4 - - Gabriella :

Åh så härligt med yoga! :D

#5 - - Ida:

Känns som jag alltid skriver ''du är så duktig!!''. Men alltså du är ju så jäkla duktig! Blir alltid impad av dina veckor som du lägger upp här!! Kram fina du <3

#6 - - Ida Lindborg ♡:

Bra jobbat!

#7 - - Days by Johanna:

Glödyoga låter spännande, kan du inte berätta mer om det i ett inlägg.?

#8 - - Natalia Richardson:

Oj vilken träningsvecka. Men ska du inte ha en dag ledigt mellan passen?

#9 - - ullie:

dukiga du som tränar bra man gör det man gillar
Men tack snälla du kramar o fin måndag

#10 - - Matilda Berlin:

Glödyoga?? Vad är det? Lät verkligen jätteintressant =) Kram

#11 - - Anita:

Jag vill testa Yoga någon gång.. Men verkar finnas så himlans många olika slags Yoga..?!
Ha en fin start på nya veckan! kramis

#12 - - Bella:

Åh yoga, det är så himla härligt!

#13 - - Kattis:

Roligt att se hur du tränat. För egen del har det mest blivit löpning under förra veckan, sen ett ordentligt rygg och axelpass och ett kroppsviktspass utomhus i solen!😀
Kram

#14 - - My:

Låter som en riktigt bra träningsvecka :)

#15 - - Jeanette:

Härligt med mycket yoga :)

#16 - - Felicia:

skönt

#17 - - Pink Unicorn Metalhead:

Ja eller hur!
Det kommer jag absolut att göra, om de blir goda ;)
Bra träningsvecka, tror det är bra att variera och ändra om i träningen lite då och då, så det blir nog bra :)

#18 - - Amanda:

Såå grymt! 😃

#19 - - Fanny:

så duktig<3

#20 - - Days by Johanna:

Hoppas du slipper begravning mår år fram över för det är inget kul :(

Ja vad kul du vill göra ett inlägg om det, ser fram emot det :)

#21 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Låter som det kommer bli en bra vecka med träning! :)

#22 - - Amanda Forsman:

Hoppas veckan blir grym :D

#23 - - ullie:

duktiga du
ja men tack va rar du är

ha en fin tisdag o ja vi hoppas solen är kvar i morg oxå . lite kall vind här idag så hoppas den inte blåser i väg :)

#24 - - MALIN:

Vad duktig du är! Heja heja! Kram

#25 - - Tisa:

Bra gjort! :) Fast har du inga vilodagar?

Till top