FLOWER POWER

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Inspiration, Kläder, Mode, Tips / Permalink / 19
Inlägget innehåller adlinks. Ni har väl inte missat den nya trenden nu i vår? Blommigt! Först var jag lite skeptisk då jag inte tycker att jag passar i blommigt mönster, men när jag hittade massa fina klänningar HÄR så har jag fått en helt annan syn och kan lätt tänka mig att bära blommigt i vår! Kika in på hemsidan och missa inte den HÄR rean med upp till hela 90%! 
A M
 
#1 - - Matilda Berlin:

Instämmer! Var också riktigt skeptisk först, men så är det ju såå snyggt =) Kram

#2 - - eva linah:

åh, älskar!!

#3 - - Anita:

Men åååh, är galen i blommigt! Så fint :D

#4 - - Pauline Hurtig:

så snyggt! :D

#5 - - Bella:

Så snygga!

#6 - - Hanna:

Åååh så fint!😍

#7 - - Julia:

Så snygga!!

#8 - - MALIN:

Älskar denna trenden med blommor! Så fint! Kram

#9 - - rememberthiis.blogg.se:

fint :D

#10 - - Amanda:

Så snyggt 😃

#11 - - pink Unicorn MetalHead:

Så snygga plagg!
Visst är det, älskar att ta promenader längs med vatnnet under mina raster

#12 - - Alice:

Åh, så snygga! Gillar verkligen de två med blått längst ned! ^^ Kram.

#13 - - Erika:

Snyggt! Blommigt är inte min grej heller, eller ja, det finns vissa blom-mönster som funkar :)

#14 - - JoJo:

så mycket snyggt! :)

sv; åh, synd att den är lite pösig bak i rumpan, men den är nog fin ändå på :D hoppas veckan har börjat bra för dig tjejen! kram på dig <3

#15 - - Days by Johanna:

Är inte heller så mycket för blommigt, men dessa var väldigt fina!

#16 - - elin:

Åh älskar!!

#17 - - Tilda Barkselius:

Men så fint!

#18 - - Ida Lindborg ♡:

Snyggt!!

#19 - - ullie:

jo men ja har ju sett det.. stor blommigt är inte min grej men tja kanske små ? usch när vet inte - Tar ofta lång tid på mej att liksom "känna in" o sen är det inte modernt längre ha ha

fin onsdag raring kramar

Till top