SNAPSHOTS

Allmänt, Bilder, Språkresa 2017 / 2017, Bilder, Malta, Mat, Nöje, Språkresa, Tankar, Tonåren, Vardag / Permalink / 7
 // Breakfast <33 // Beach Club ofc! // Lunch innan lektion från 15:30-19:40.. // 
 

// Vägen till skolan // Gjorde läxor innan lektionen började vid 10:50 // Från en kväll // 
 
// Chill på Beach Club, försökte läsa en bok men det gick sisådär haha.. // Från Beach Club // Snaaacks // 
 
// Hade en jätterolig lektion som kallas för iLab, man sitter vid datorn och gör övningar online! // Sprang till lektionen samtidigt som jag tryckte i mig en wrap till lunch // Jag och Niki redo för MTV!! // 
 
// Sallad innan bussen rullade mot MTV // Marene, Jag, Frida och Augusta <3 // MTV // 
 
// Jag och Marene <3 // Påväg hem tillsammans med Camilla // Dans på g, vad annars? ;) // 
#1 - - Emma :

ÅH va härligt :D

#2 - - moa:

superhärliga bilder som alltid det märks att du trivs där borta. <3 kramis :)

#3 - - Ida:

Härliga bilder :)

#4 - - Josäfin Andersson :

SÅÅÅÅ härliga bilder!

#5 - - Ida:

Men gud vad härliga bilder, man vill ju bara till värmen!! :)

#6 - - Angelica:

Ser så himla härligt ut!!

#7 - - CAICAIS:

Så nice!! <3333

Till top