NY UTMANING

Allmänt, Månadens utmaning / 2017, Gym, Hälsa, Kost, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 16
Ännu en månads utmaning avklarad och nu kör vi igång med en ny! Det är äntlligen juni(!!) och jag är så lycklig, har längtat efter sommaren otroligt länge! Junimånad kör vi igång med sit-ups challange! I och med att det är så få set så kommer jag att dubbla de antal som står på bilden nedan. Dvs att idag kommer jag köra 40 styken. Jag utmanar dig att göra den här utmaningen, ta en skärmdump på utmaningen nedan och kör med mig! 
 
Sammanfattning av utmaningen i maj: Till en början tyckte jag att det var jobbigt, i och med att plankan är en övning som handlar mycket om mental styrka. Det är pannben som gäller! Ju mer sekunder som las på desto lättare blev det, man hittar sin egna teknik och musklerna vet hur de ska jobba. En rolig utmaning som faktiskt var en utmaning för mig! I maj undvek jag även godis etc, det gick jättebra! Jag äter nästan aldrig godis i vanliga fall så det var inte till någon större svårighet! Hur gick det för er? 
A M
 
#1 - - Anita:

Underbart med Juni måånad!! :D

#2 - - elin:

Roligt med en ny utmaning!<3

#3 - - Netti Starby:

Bra jobbat av dig! :-D Kramis

#4 - - Ida:

Åh, jag kanske ska anta utmaningen med dig? ;) KRAM <3

#5 - - Amanda:

Alltid roligt med nya utmaningar, lycka till!! Kommer dock inte göra den haha är så sjukt dålig på just sit ups kör hellre maskiner på gymmet haha! Men lycka till!<3

#6 - - Anonym:

Bra jobbat

#7 - - Emilia:

Åh, vad duktig du är! Kanske ska köra på denna också??

#8 - - Louis:

Grym du är! :)

#9 - - anneli:

Jag älskar sådana challenges, jag kör på en för rumpa just nu ^^

#10 - - Natalia:

Spännande!

#11 - - Mariana:

Tack för kommentarerna i min blogg! 😄
Kram

#12 - - Erika:

Helt underbart att junimånad är här :)

#13 - - NICOLE:

Tänk att det nu är juni :D Kul med utmaning! SV: Tack snälla!

#14 - - Nina Bergquist:

Rolig utmaning! Lycka till denna månad =)

#15 - - Heléna:

Härligt att utmaningen i maj gick så bra! Det kommer säkert junis utmaning att göra också :D Kram <3

#16 - - Heléna:

Härligt att utmaningen i maj gick så bra! Det kommer säkert junis utmaning att göra också :D Kram <3

Till top