MIN SPRÅKRESA

Allmänt, Språkresa 2017 / 2017, Bilder, Resor, Språkresa, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 18
Inlägget innehåller adlinks. Det börjar verkligen att närma sig... Jag vet inte om jag ska vara nervös eller förväntansfull, har jag resefeber eller är jag supertaggad? Det är förmodligen en blandning av alltihopa! Idag är det endast 11 dagar kvar tills jag befinner mig i Malta, hur sjukt är inte det? Om ni är intresserade av att åka på en språkresa tycker jag att du ska klicka dig in på den HÄR sidan för att få reda på ett prisförslag etc. HÄR kan du även beställa hem en kostnadsfri katalog som kan hjälpa dig att hitta den resan du letar efter! Den katalogen har verkligen hjälpt mig att hitta rätt. Jag började med att klicka hem den och bläddrade igenom den för att sedan plocka ut de ställen som passade mina krav bäst, och nu är jag snart där. En drömresa!
 
Om ni har någon fråga är det bara att ställa, jag tänkte ha en frågestund inom kort! ps. Ni kommer att få följa min resa här på bloggen! Och det kommer förmodligen att läggas upp en massa bilder på Instagram, samt snapchat: @alicemalmstrom Följ mig gärna där! 
A M
 
// Bild lånad av Google. Redigerad av mig // 
#1 - - Heléna:

Ser fram emot att få följa din resa här :D Hoppas du får en underbar dag fina Kattis <3 Kramar <3

#2 - - Heléna:

Hahahahaa... min hjärna är inte med idag :D Skrev nyss Kattis till dig Alice :D Är inte helt fokuserad då jag väntar på att vc ska ringa upp! Kramar igen fina vännen Alice och ha en riktigt härlig dag och hoppas du mår bättre <3

#3 - - Sara Ekman:

Jag var på språkresa på Malta när jag hade gått ut 9:an, så sjukt kul :D

#4 - - elin:

Förstår om du är både nervös och förväntansfull! men det kommer bli bra och du kommer nog ha så kul!<3

#5 - - Bella:

Så roligt med språkresa!

#6 - - Alice:

Åh, vad roligt!! Jag var på Malta i nian, sjukt nice! ^^ Kram.

#7 - - NICOLE:

Wow så kul och så spännande! :D SV Ja men eller hur känner ju samma haha ;)

#8 - - Josefine:

Men vad spännande! :D

#9 - - Amanda:

Gud så kul med språkresa!! Förstår att det är lite nervöst det är det för alla men du ska vara taggad :)

#10 - - Sara:

Men åh vad roligt med språkresa! Malta verkar va jättefint :)

#11 - - Johan:

Wow, häftigt! Hur länge kommer du att vara borta? :)

SV: Tack så mycket! Jag hoppas på positivt besked här nu om några dagar :)

Ja, den är ju det... just därför skulle jag behöva komma ut och röra mer på mig i vardagen, för det är en sak att träna, en annan att röra på sig till vardags :)

Hoppas din vecka också är bra!

#12 - - Felicia:

Gud vad spännande! Det ska bli så kul att följa din språkresa genom bloggen! :D

#13 - - MALIN:

Vad kul! Skulle själv gärna vilja åka på en sådan resa! Kram

#14 - - Sabina, mamma vid 15 och nu 3 barns mamma!:

Sv; Tusen, tusen tack! <3 Vad roligt att höra att du tycker att det var ett bra inlägg!

#15 - - Erika:

Men gud vad roligt med språkresa :)

#16 - - ullie:

oj ja det blir man nog allt du sa =) spännande o mysigt

#17 - - Emma Palmgren:

Men oj vad häftigt att du skall åka iväg till Malta! Jag själv har varit aupair i Cambridge under ett år och det är det absolut häftigaste jag har gjort. Njut och dokumentera allt allt allt, man glömmer bort mycket när det sedan är över och då är man glad att man har mycket bilder och text att läsa 😁

#18 - - Denise:

Så himla roligt och lärorikt med språkresa! :D

Till top