ISLE OF MTV MALTA

Allmänt, Bilder, Språkresa 2017 / 2017, Bilder, Nöje, Resor, Språkresa, Vardag / Permalink / 7
Jag hade det time of my life igår!!!! Hade det fett bra, och grym musik! Artisterna som uppträdde var Chainsmokers, DNCE, Jonas Blue och Raye! Vi stod väldigt långt fram och hade jättebra syn, filmade lite med min GoPro, så ni har något att se fram emot när jag har klippt ihop min video! Ps. följ mig på Instagram @alicemalmstrom eller lägg till mig på Snapchat alicemalmstrom om ni vill se fler bilder! 
A M
 
#1 - - Malin:

Svar: Tack, det var himla härligt också! Rekommenderar starkt att besöka Barcelona! :)

#2 - - Pink Unicorn Metalhead:

Jahaa vad kul!! vilken skola studerar du vid och i vilken stad bor du?? :)
Min syster var också på Isle of MTV igår :)

#3 - - Alice:

Åh, vad roligt ju! :D Kram.

#4 - - Gabriella :

Åh såå roligt!!

#5 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Åh vad roligt! :)

#6 - - JoJo:

åh vad roligt! :D

sv; ja jag älskar den låten, kan fortfarande lyssna på den hur mycket som helst :D
hoppas att du har en fin vecka tjejen! kram på dig <3​

#7 - - Emma -Emmashud.se:

åh vad kul! :D

Till top