GLAD MIDSOMMAR

Allmänt, Bilder, Språkresa 2017 / 2017, Bilder / Permalink / 12
 Jag hade helt glömt bort att det var midsommar idag! Lite tråkigt att jag missar detta hemma i Sverige, jag gillar verkligen att fira midsommar. Det är så mysigt och alla är så glada! Jag har inte några speciella planer för dagen, jag vaknade nyss och tänkta slänga på mig löparskorna och ta en runda! Därefter tänkte jag ta en skön dusch och fixa naglarna och slänga i mig lite frukost innan jag drar till Beach Club. Har inte lektion förrän halv tre så jag har ganska mycket fritid, jätteskönt!
 
Kika in på bloggen de kommande dagarna så kommer det ett till inlägg om mina dagar här på Malta. HÄR kan du läsa om mina första dagar! Hoppas ni får en riktigt härlig dag och att det inte regnar på er haha.. Glad misommar! <3
A M 
 
 // Min senaste bild på Instagram // Följ mig HÄR: @alicemalmstrom // 
#1 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Detsamma till dig! :D

sv: Supergott kan jag lova :D Detsamma :* Kram

#2 - - Pink Unicorn Metalhead:

Tackar :) jag kallar båda hem faktiskt, men jag säger nog hem mest till Malta nu för tiden :P
Så du är också på Malta??? Kul!! Bor du här med? :)

#3 - - JoJo:

wow så vacker bild! :D

sv; ja den är god. älskar vitamin well's drycker! :)
jag måste bli bättre på att stretcha men det är ju såå tråkigt. haha! men är ju bra att göra. :P
hoppas du får en fin midsommar tjejen! :)
kram kram​​​

#4 - - My:

Härligt med en löparrunda :D Hoppas du får en trevlig midsommar där nere även fast det inte blir något firande :)

#5 - - Tove:

Glad midsommar på dig! Super fina bilder!

#6 - - Amanda:

SÅ underbart det ser ut, glad midsommar på dig finis<3

#7 - - Netti Starby:

Ha en jättefin midsommar! :-D Kramis

#8 - - elin:

Glad midsommar<3

#9 - - Bella:

Glad midsommar fina du!

#10 - - Asylmamma:

My god vilken bild😍 Här spöregnar det så du missar inte speciellt mycket... njut av Malta åt mig också👍🏻

#11 - - Gabriella :

Glad midsommar, tycker också det känns lite tråkigt att missa det!!

#12 - - Heléna:

Så fina bilder! Hoppas du har haft en helt underbar helg även att det inte är som en vanlig midsommarhelg här i Sverige :D Kramar fina du <3

Till top