FAVORITFRUKOST

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Instagram, Kost, Mat, Tips, Vardag / Permalink / 19
Det är helt klart havregrynsgröt med massa goda toppings!! Eller en god och fruktig smoothiebowl. Jag håller mig alltid mätt i flera timmar om jag får starta dagen med gröt! Stort tips om du går med kurrande mage vid lunchtid, jag är nästan aldrig hungrig! Se nedan för lite olika varianter på mumsiga toppings! Och ja hehe.. Banan finns med på alla bilder! Om ni vill se fler av liknande bilder kan ni följa mig på mitt "matkonto" på Instagram HÄR
A M
 
// Banan, hallon, kiwi och kokosflan // Banan, blåbär, mango och jordnötssmör // Banan, mullbär, nötter och kokos // 
 
// Banan, nötter, mullbär, hemmagjord svartvinbärssylt och jordnötssmör // Banan, protein crisps, kokos och hemmagjord jordnötssmör // Banan, kiwi, blåbär och nötter // 
#1 - - Heléna:

Visst är det gott med havregrynsgröt! Nu följer jag dig på båda dina Instagram :D Kram fina du och ha en riktigt härlig helg <3

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Mums, älskar att börja dagen med att äta havregrynsgröt :)

#3 - - Bella:

Åh vad gott allt ser ut!

#4 - - Celine:

Gott!

#5 - - Netti Starby:

Allt det där ser sjukt gott ut! :-D Kramis

#6 - - MALIN:

Allting ser verkligen SÅ gott ut! Kram

#7 - - NICOLE:

Jag kan faktiskt ha svårt för gröt men det blir ju hundra gånger godare med god topping på :D

#8 - - Sara Ekman:

muuuums :)

#9 - - Louise:

Alla ser supergoda ut :D

#10 - - ullie:

gott med gröt håller med de andra .
men inte bara gröt gröt ha lite gott på oxå visste inte du hade flera

#11 - - Natalia:

Så mycket gott :D

Ps. Imorgon åker jag till Grekland vilket innebär att uppdateringen på bloggen blir lite segare än vanligt, men häng med på snapchat (nattist) för att se vad vi hittar på!!

Ha det bäst!

#12 - - Josefine:

Såg himla gott ut :D

#13 - - elin:

Mums så gott det där såg ut!<3

#14 - - Erika:

Ja men gröt är också så gott ju :)

#15 - - Johan:

Jag äter nästan alltid gröt till frukost och då är det oftast med banan och kokos eller lite frysta bär som topping :)

SV: Haha ja, visst är den bra?! :)

Det låter nice, hoppas det blir lika bra som du hoppas på! :)

Ha en fin helg du med!

#16 - - Matilda Berlin:

Är det du som tagit dom här bilderna??? MEN GUUU VAD GOTT DET SER UT!! Öppna frukostrestaurang tycker jag ;)) Kram

#17 - - Alice:

Älskar också havregrynsgröt med olika toppings! ^^ Sv: Jag var där på klassresa i nian! :) Jag gick ju i musikklass och då i nian gör man ett utbyte och kommer och sjunger lite i ett annat land typ och då valde vi Malta. ^^ Kram.

#18 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Allt såg så gott ut!! :)

#19 - - Amanda:

Allt såg ju bara för gott ut <3

Till top