PHOTOBOMB

Allmänt, Språkresa 2017 / 2017, Bilder, Fashion, Frukost, Frukt, Mat, Mode, Resor, Språkresa / Permalink / 11
// Häng vid hamnen // Fruuuukt <3 // Påväg till skolan // 
 
// Sötaste kissen som jag alltid träffar på när jag går till och från skolan // Bad med Niki // Random kille ville ta bild på Boat Party haha // 
 
// Lämnar min host family för mitt nya boende // Den obetalade lunchen... haha! // Finaste Maren och Frida lämnar Malta </3 // 
 
// Tripp till St Peter's Pool // 
 
// Häng vid poolen på nya boendet // Hotellet // Middag i sängen hehe // 
 
// Ett fint vattenfall :P // Beach club! // SUPERGOD sallad till lunch med finska kompisar //
 
// Jag gillar att ta kort på palmer.. // Rast från lektionerna, frukt.. <3 ALLTID // På Beach Club // 
 
// Sista glassen.. Min favvo är kokos! Mums! // Sista lektionerna med min lärare // Lunch med N // 
 
// Blommor hihi // FINAL TEST!! // Beach Club ;) // 
 
// OOTD // Suuuushi till middag // Palmer.. // 
 
// Utsikt från B C // Påväg till B C ;) // Lunchtime // 
 
// Vattenmelon i mitt hjärta <3 // Augustina och jag på welcome party! // Palm. He.. // 
 
// Jag och Berit hoppade i poolen... klockan 00:05 // B C // Frulle på hotellet // 
Håll utkik i veckan så kommer en helhets summering av min resa! Följ mig på Instagram: @alicemalmstrom för fler bilder! 
A M
#1 - - Netti Starby:

Vilken härlig fotobomb! :-D Kramis

#2 - - elin:

Åh så mycket härliga bilder!<3

#3 - - Asylmamma:

Åh vad mycket härliga bilder! Hur länge är det du har varit på Malta? 💕

#4 - - Anonym:

Åh så härligt :)

#5 - - Sara Ekman:

Åh så härligt :)

#6 - - Matilda Berlin:

Men guuu vad fina bilder!! Ser verkligen helt fantastiskt ut <33

#7 - - Bella:

Härliga bilder!

#8 - - Norahsmamma:

Vilka underbara bilder.))))

#9 - - Gabriella :

Åh såå underbart!!

#10 - - Denise:

Men så härligt! :)

#11 - - JoJo:

åh så många härliga bilder! :D

sv; du får fixa naglarna! :) kram på dig

Till top