SNAPSHOTS

Allmänt, Bilder, Vardag / 2017, Bilder, Fashion, Mat, Resor, Shopping, Snapchat, Tonåren, Vardag / Permalink / 16
Jahapp.. Då var sportlovet slut och skolan har dragit igång igen! Menmen jag ska inte hänga läpp över det. Jag har haft en jättefin vecka och träffat många härliga människor under lovet. Tänkte att jag slänger upp några snapshots som jag tagit under veckan och skriver en kort text under bilderna! Hoppas ni har haft en trevlig helg! 
A M
 
Måndag: // Va förbi på jobbet och övade på kaffemaskinen // Citat // Jobbade på mitt andra jobb, målade hjärtan hihi..(tisdfördriv) //
 
Tisdag: // Lyxfrulle med B & N, massa pannkakor, våfflor och scones! // Laddning inför gym //
 
Onsdag: // Tåg till Vimmerby 06:37... // Myspromenad med faster och kusinbarnen // Klippning och slingning på salongen på g! //
 
Senare under samma dag: // Mellanmål // Lillungen <3 // Tacco innan tåget hem! // 
 
Torsdag: // Brunch på Scandic med F, ni är förvånade? // Selfie på gymmet ;) // Tjejmys hos A //
 
Fredag: // Gymmet! // Supergod oumph låda från Max i bilen påväg till Helsingborg! // Fishtaco på kvällen hos min syster //
 
 Lördag: // Powerwalk! // Frulle // Sneakpeak på outfit //
 
// Fikatime i Helsingör // Godast sushin jag någonsin ätit!! // Besök på Louisiana //
 
// Har haft en otroligt mysig helg i Helsingborg hos mina kära syster, en hel del matbilder haha! Men det tror jag inte någon tackar nej till! // 
#1 - - Matilda Berlin:

Men wow vad mycket fina bilder du tar!! <3

#2 - - Amanda:

Åh vilka fina bilder! :D

#3 - - Pauline Hurtig:

härliga snapshots!

#4 - - Biggeros:

Låter som en jätte mysig vecka med syskon, släkt och vänner. Dessutom god mat=)Kram

#5 - - Dixi Wonderland:

Den där sushin såg magisk ut :D

#6 - - Netti Starby:

Vilken härlig snapshot :-D Kramis

#7 - - Anonym:

Ser ut som ett härligt lov :D

#8 - - Ida:

Låter som en bra vecka :)

#9 - - Felicia:

Åh, sushi är ju så jäkla gott!!
sv; Det tycker jag verkligen! Är så skönt att slippa sminka sig varje dag haha! Man ser fräsch ut direkt när man vaknar lixom, haha! Tränade Zumba och sen sprang jag 30 minuter, samma sak idag! :D

#10 - - Gabriella :

Roligt att se, fina bilder!!

#11 - - Malin:

Vilken härlig vecka 😄😄

#12 - - JoJo:

så många härliga bilder! :D

sv; tack, kul att du gillar mina instapics! jag älskar nooco <3 ja, mer än gärna. är så less på snö, slask och att det ska vara så satans halt ute ;o hoppas du har haft en fin tisdag! kram på dig!

#13 - - Ida:

såå härliga bilder!! =)

#14 - - Freja:

Såg ut som en nice vecka :)

#15 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Härliga bilder :)

#16 - - Angelica:

Låter som en perfekt ledig vecka!

Till top