VECKANS TRÄNING

Allmänt, Veckans träning / 2017, Basket, Bilder, Gym, Hälsa, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 12
Förkylningen har ÄNTLIGEN börjat att gå mot sitt slut och jag känner att kommande vecka kommer att bli ännu bättre än den här! Jag har som förra veckan kört på mycket powerwalks i och med att det inte är bra med hög puls vid halsont eller under förkylning överlag. Dock är jag väldigt nöjd över att jag fått in en ganska blandad styrketräning den här veckan.
 
Idag är det Valborg och även sista dagen på månadens utmaning! Mer om resultat etc kommer redan imorgon, dela gärna med dig i kommentarsfältet av din träning som du har gjort i veckan! Ps. Hoppas ni får en trevlig Valborg!
A M
 
Min genomförda träning den här veckan:
Måndag - 5 km Powerwalk
Tisdag - 13 km Powerwalk och box
Onsdag - 8 km Powerwalk + (lite) mage
Torsdag - Basketträning
Fredag - 60 minuter Stair Climber med olika övningar, basketstyrka och 30 minuter Powerwalk med incline mellan 16-20 
Lördag - 5 km Powerwalk, Axlar & rygg och mage
Söndag - 5 km löpning och mage
 
// Från lördagens axel- & ryggpass //
#1 - - Julia Svensson:

Härligt med träning

#2 - - JoJo:

men så snygga träningskläder du har!! :D

sv; vad kul att du gillar inlägget tjejen! :)
hoppas att det gick bra med rygg och axelpasset i lördags. jag älskar ju att köra sittande rodd men även rodd med hantlar är grym! :D sen har jag en kärlek till pull ups också! <3
tack och detsamma till dig finis!​​

#3 - - Matilda Berlin:

Åhh vad skönt att förkylningen äntligen börjar ge sig!!! <3

#4 - - MALIN:

Det låter som en bra träningsvecka! Kram

#5 - - elin:

Skönt att förkylningen äntligen börjar ge sig , hoppas du får en toppen bra dag<3

#6 - - Kattis:

Härligt!:) Här har det vara lite mindre träning denna vecka än veckan innan men fick till ett grymt bra benpass i lördags så det räddade typ hela veckan kändes det som!:P
Kram

#7 - - Bella:

Skönt att förkylningen äntligen är på bättringsvägen!

#8 - - Elin:

Låter härligt!!

#9 - - Netti Starby:

Så himla bra jobbat! <3 Kramis

#10 - - Amanda:

Åh vad duktigt!!

#11 - - Anita:

Snygga tights!! :D

Svar; Nya Tr3 Apor cidern är bra god :)

#12 - - sara:

Skönt att förskylningen snart är helt borta :)

Till top