MÅNADENS UTMANING

Allmänt, Månadens utmaning, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Mål, Tankar, Tips, Träning, Vardag / Permalink / 11

Wiho! Nu är vi inne i en ny månad och gud vad tiden går fort, när är sommaren här? Snart hoppas jag! Att vara godisfri var min utmaning under mars, nu är det dags för en ny utmaning! Nämligen 90 graders challenge. Nedan kan ni se hur det kommer att vara upplagt, vore superkul om ni också vill göra den! 10 sekunder är direkt någon utmaning för min del.. Menmen, let's go!! ps. Håll utkik så kommer mina tankar upp kring förra månadens utmaning! 

A M

 
#1 - - Celine:

Lycka till!

#2 - - MALIN:

Vad duktig du är! Lycka till :) Kram

#3 - - Pauline Hurtig:

vad kul!

#4 - - Ida:

Härlig workout, kanske man ska anta utmaning!! :D

#5 - - ullie:

lycka till
Hoppas helgen är underbar här är det så himla skönt me helg o alla hemma :d kram

#6 - - Bella:

Grym utmaning! Åh det där är verkligen en av dom jobbigaste styrkeövningarna jag vet, haha.

#7 - - Days by Johanna:

Spännande med utmaningar. kul och utmana sig själv.

#8 - - Anonym:

Grym du är!

#9 - - Alice:

Åh, sådana här utmaningar är ju så roliga, haha, kanske hänger på? ^^ Har utmanat dig på min blogg förresten, så kolla gärna in det inlägget! Kram fina du!

#10 - - Tisa:

90 grades, är det när man "sitter" mot en vägg?
Jag svarade på min blogg men skriver det här också... Det är kul att du gillar mitt sätt att skriva! :)

#11 - - JoJo:

åh vilken bra utmaning, lycka till!! :D

sv; kul att det är din favvolåt, den är ju så himla fin! :)
ja, det är det. måste äta det nån dag snart! hoppas att din söndag är fin tjejen! <3​

Till top