LONDON IS ALWAYS A GOOD IDEA

Allmänt, Bilder, Resor, Vardag / 2017, Bilder, London, Resor, Shopping, Tankar, Tonåren, Vardag / Permalink / 15
Precis!! Efter skolan i onsdags förra veckan satte jag mig på tåget till min syster i Helsingborg för att på torsdagmorgon sätta mig på ännu ett tåg som skulle ta oss till Kastrup. Vidare från Kastrup åkte vi med flyget till London och hälsade på vår saknade syster L <3 Vi har spenderat massa timmar utav shopping på många av Londons gator och ätit oss runt på många fina resturanger och frukostklubbar! Inte nog med en hel del shopping så var vi på en musikal redan på torsdagskvällen. The Book of Mormon heter musikalen vi var på och jag rekommenderar den verklgien till er alla! Hade ont i både magen och i kinderna för att jag skrattade så mycket, jättebra skådespelare, musik och musikal över lag! Recommend recommend! ;) Ta del av lite bilder nedan, mest mat haha. Men vad gör det? 
A M 
 
#1 - - Anita:

Men åååh, mysigt :D

#2 - - Linda:

Åh ser underbart ut!!

#3 - - Amanda:

Gud vad mysigt och vad avundsjuk jag blir!

#4 - - Emilia:

Åh, London, vill besöka den staden!! Så mysigt

#5 - - elin:

Sv: Åh tack så mycket finis , åh detsamma till dig , glad påsk<3

#6 - - Ida Lindborg ♡:

åh älskade London!!

#7 - - Christina:

Finns nog ingen stad jag älskar så himla mycket som London. Måste dit snarast känner jag :)

#8 - - Flisan:

Älskar London <3

#9 - - Biggeros:

Så trevligt att vara i London på visit och träffa syrran. Det finns en hel del att göra i den stora staden!!

#10 - - NICOLE:

Men åh så härligt :D

#11 - - Tilda Barkselius:

Åh bästa bästa London!!

#12 - - Ida:

Men gud vad underbart!! :)

#13 - - Heléna:

Härliga bilder och det låter som att ni har haft det riktigt underbart :D Glad påsk <3 Kramar <3

#14 - - J:

Roligt!!

#15 - - Pauline Hurtig:

så härliga bilder :D

Till top