SOMEONE WHO CAN DANCE

Musik, Tips / 2016, Musik, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 6
Kollade ni på Grammisgalan i onsdagskväll? Jag kollade lite smått med mina föräldrar och det bästa under hela programmet var lätt Icona pops uppträdande med deras nysläppta låt. Det var deras världpremiär och Zara Larsson och Elliphant var med och sjöng upp den på Grammisgalan. Är riktigt imponerad, älskar låtan och den går redan på repeat i mina lurar! Lyssna på den nedan och kommentera vad ni tycker! 
A M
#1 - - Tea Rajkovic:

Har faktiskt aldrig hört om den!

#2 - - Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på BeautyBoulevard:

Den är verkligen sååå bra! Går på repeat här också haha. :)

#3 - - Ida Lindborg ♡:

vad härligt! :D

#4 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Helt okej tycker jag ^^

#5 - - tippellertopp.blogg.se:

Ja såg de inte :/

#6 - - - Caroline:

Jag såg inte tyvärr!

Till top