WISHLIST 2K15

Kläder & shopping, Tips / Adidas, Bilder, Fashion, Hälsa, Inspiration, Kläder, Mode, Shopping, Skönhet, Tips / Permalink / 20
Julen börjar närma sig som sagt! Fyller dessutom år om cirka 3 månader, var faktiskt inte alls lika tidigt ute att skriva önskelista i år. Ovan ser ni några av punkterna från min lista, kanske kan jag inspirera er ifall ni inte vad vad ni önskar er? Egentligen vill jag inte ha en svart top från Calvin Klein utan den som finns HÄR. Det kan kanske vara lite svårt att se vad det är bred vid naglarna, det är iallafall träningshandskar från Adidas, tycker att dem är riktigt snygga! 
A M
#1 - - N:

Snygga saker!

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vilka härliga grejer du önskar dig :)

#3 - - Jhennifer :

Jättesnygga! Finns mycket där som man skulle vilja köpa eller få i julklapp! Ha en skön dag❤️

#4 - - elin:

Sv: Ja den luktar underbart!! :)

#5 - - Alice:

Vill ha typ allt!

#6 - - Lillabus:

Black opium parfymen vill jag också ha.

#7 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Jättefina saker verkligen, jag önskar mig sällan saker. Hehe inte gjort sen jag fick barn :-p.

#8 - - Ronja Flygare:

Vilken fin önskelista! Vill också ha Yankee Candles <3

#9 - - Linn Strömberg:

Önskar mig i princip samma saker, haha!

#10 - - Amanda:

Vad fina saker! :)

#11 - - Amanda:

Sv: Åh tack snälla :D

#12 - - Malin Thorell - hobbyfotograf:

Snygg Cheep Monday tröja :D

#13 - - Emma Engström:

Så mycket snygga saker! :D

#14 - - Lis Mari:

Mycket stiligt! Jag skulle inte tacka nej till dessa gåvor :)

#15 - - linah:

åhh vill typ också ha allt dedär haha! <3

#16 - - Cecilia:

Bra saker att önska sig!! :)

#17 - - Yohanna af Skovde:

Oh, måste också skriva önskelista snart! Mamma vill alltid ha en, haha, tack för tips :)

#18 - - Celine:

Åh ljusen <3

#19 - - Louise:

Vill ha typ allt på den där bilden verkligen!

#20 - - Lucy:

Vilka härliga grejer du önskat dig iår :D

Till top