NOCCO - CARIBBEAN

Allmänt / Hälsa, Kost, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 18
MUUUMS vad god den senaste smaken på NOCCO är, jag har ett helt flak! Vill aldrig att den ska ta slut.. Dock tycker jag fortfarande att skumtomte är den godaste av alla, även skumharen är väldigt god! Har du en favvis?
A M
 
#1 - - Bella:

Roligt med ett helt flak!

http://nouw.com/bellss

#2 - - Hanna:

Åh älskar dessa noccos 😍

#3 - - Netti Starby:

Jag har aldrig smakat dom men måste göra det någon gång! :-D Kramis

#4 - - Angelica:

Dom där ser sååå goda ut, men har aldrig smakat dom då jag inte tyckt om någon jag testat än sålänge :( Haha

#5 - - NICOLE:

Jag tycker skumharen har varit den godaste :)

#6 - - Erika:

Jag testade den där med banan, mest för det lät intressant. Men det är verkligen inte något för mig :)

#7 - - Daniela - LittleMissWitty:

SOM jag velat testa denna! Alla i Sverige verkar ju skapat något typ av beroende av den verkar det som.

#8 - - Johanna Utterberg:

Har aldrig druckit någon Nocco eller annan typ av energidryck faktiskt ;) Men kul att du gillar den! sv: Jag tror att vi ska till Stora Karlsö om jag inte missminner mig :) Kram

#9 - - Natalia:

Så gott :D

#10 - - Gabriella:

Åh denna vill jag verkligen testa!!

#11 - - Louise:

Den smaken är min favorit av nocco :)

#12 - - Julia Svensson:

Älskar nocco!

#13 - - Hemma Hos Felicia:

har faktiskt inte smakat dem ännu, en solig dag så ska jag passa på! :)

#14 - - elin:

Den är så god!<3

#15 - - Alice:

Inte smakat, men hört att den ska vara god! ^^ Kram.

#16 - - MALIN:

Smakade den för någon vecka sedan faktiskt! Helt okej :) Kram

#17 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Har aldrig provat men det skulle vara intressant att göra det :)

#18 - - Anonym:

åh älskar dom där =) vad kostar helt flack :=

Till top