ENERGI

Allmänt, Tips, Träning & hälsa / 2017, Bilder, Hälsa, Kost, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 22
Bars? Shakes? Sportdryck eller kanske en påse nötter för att få den energin just du behöver för att kunna ta i det lilla extra under ditt träningspass? Själv tycker jag att detta är supersmidigt att slänga i väskan, speciellt för mig som brukar åka till gymmet direkt efter skolan. Då är jag oftast ganska energilös och behöver något litet som kan få igång mig! Tänkte tipsa er lite om några produkter som ni kan ha, super goda! 
A M
 
#1 - - Netti Starby:

Vilka bra tips! <3 Kramis

#2 - - Bella:

Bra tips!

http://nouw.com/bellss

#3 - - Josäfin Andersson :

Åh Renee Voltaire påsarna är ju så goda!

#4 - - elin:

Bra tips! Super bra som mellan mål!<3

#5 - - Amanda:

Så bra tips, dom ser så goda ut! 😃

#6 - - sara:

bra tips! Dock så tycker jag att det är svårt att veta vilka som egentligen är nyttiga och bra att äta och vilka som bara är onyttigt. såg att barebells-bar innehåller över 20% mjölkchoklad!!! Det tror man ju inte..

#7 - - annelie:

bra tips ser gott ut ! kram

#8 - - Johanna Utterberg:

Vilka smarta tips! :) Hoppas du har en härlig onsdag! Kram

#9 - - Erika:

Protein godis lät ju inte dumt :)

sv. Men så kul att du uppskattar mina inlägg med filmer, tack :D Och så kul att du gillade filmen!

#10 - - Julia Svensson:

Åh så bra tips!

#11 - - Julia Svensson:

Åh så bra tips!

#12 - - NICOLE:

Håller med om att det är jättesmidigt att ha med sig när blodsockret dippar :) SV: så snyggt med färg ju :D

#13 - - Louise:

Åh så gott :D

#14 - - Alice:

Vilka bra tips, behöver variera mitt förråd lite mer, haha! ^^ Kram.

#15 - - Tilda Barkselius:

Så bra att ha i väskan!

#16 - - Heléna:

Tack för tipsen :D Kram <3

#17 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Bra tips:)

#18 - - Mirre - Sweetwords:

Bra att ta som en extra energi och mättnadsprodukt, toppen

#19 - - Emilia:

Vilka bra tips!!

#20 - - ullie:

bra att ha något att ta till även i fall ja är väldig dålig på det =) bra som mellanmål förmodligen kram

#21 - - Pauline Hurtig:

brukar ha sån i väskan och äta på jobbet :D

#22 - - JoJo:

men dör så mycket gott!! :D

sv; hihi! du får börja prenumerera när du känner att du har råd :)
vad kul att du vill göra ett sånt inlägg. det ser jag framemot! :)
kramis​​

Till top