VECKANS BLOGG

Allmänt, Tävlingar / Tävlingar / Permalink / 12
Nu var det ett tag sedan som vi körde en tävling här på bloggen! Jag tycker att vi kör igång en veckans blogg! För att delta ska du följa mig på Blogkeen HÄR och skriva att du är med. (Om du inte har Blogkeen är det okej att endast kommentera att du är med!) För extra poäng kan du följa mig på Instagram. Lycka till!
A M
 
#1 - - Frida:

Ja verkligen :)
Åh vad kul! Jag är med :)

#2 - - Annsoh:

vad kul! :D jag är med!

#3 - - Hillevi:

Jag är med! :)

#4 - - JennieyLove:

Jag är gärna med=) kramiz<3

#5 - - Ida:

Åh jag är med :D Följer dig på instagram med :) Kram

#6 - - Gabriella :

Åh så roligt, jag är med!! :D

#7 - - Matilda Berlin:

Har tyvärr inte bloggkeen, men vill självklart vara med ❤

#8 - - Susanna:

Är gärna med ;D Kram på dig

#9 - - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Jag är gärna med:)

#10 - - Kattis:

Kul! Jag är med!:)

#11 - - Fanny:

jag e med<3 följer dig på insta :D :D :D :D

#12 - - Elin Horn:

Jag är självklart med!

Till top