SNEAK PEEK

Allmänt, Kläder & shopping / 2017, Bilder, Fashion, Kläder, Mode, Samarbete, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 16
I ett samarbete med SheIn har jag fått en superfin jumpsuit hemskickad! För tillfället får ni nöja er med en liten sneak peek, fler bilder kommer inom kort! HÄR finner du jumpsuiten och HÄR hittar du direktlänk till deras hemsida. Jag är verkligen kär i den här jumpsuiten och tror den kommer passa perfekt i sommar! Ta hand om er! <3 
A M
 
Sponsrat inlägg.
 
#1 - - Anita:

Supersnygg, färgerna va då bra fina!! :D
Ha en mysig lördag, kramiiis

#2 - - Matilda Berlin:

Längtar verkligen efter att se den på!! Tror att den kommer att passa dig såååå bra =) Kram

#3 - - Bella:

Galet snygg!

#4 - - Amanda:

Åh den ser ut att vara super fin! :D

#5 - - Netti Starby:

Åh vad fin och kul samarbete! <3 Kramis

#6 - - JoJo:

åh den ser jättefin ut! :D

sv; haha nej jag vet, det är en del. måste rensa bland dom då jag inte använder allihopa xD
ja det är ju viktigt med mellanmål och därför måste jag bli bättre på att äta det :) jag kan ta med dig till ny hihi! ;) hoppas du har en fin helg gumman. kram på dig! <3​

#7 - - My:

Åh vad fin :D

#8 - - Gabriella :

Ser såå fin ut!!

#9 - - Carro:

Ser jättefin ut :)

#10 - - Ida Lindborg ♡:

Så fiin!

#11 - - ulllie:

åh den såg verkligen mysig ut
barnen här har o älskar sina

#12 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad spännande, plagget ser verkligen super fint ut! :)

#13 - - Erika:

Den ser superfin ut :)

#14 - - Moa Kandelin:

Den ser super fin ut1

#15 - - Erika:

Jag önskar dig en superhärlig söndag! :)

#16 - - Pauline Hurtig:

åh så fin!

Till top